قديم 11-02-2010, 07:20 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النيوسيراتو سياره جيده جدآ !

ربنا يبارك لك فيها يا دكتور و يهنيك بيها و يديك خيرها و يكفيك شرها يا رب.....
موضوع رائع كالعادة
و فكرتنى يا دكتور بطريق مصر طنطا و اسكندرية طنطا و طنطا المحلة يا سلام
ايام الاجازة اللى فاتت و المطبات و حلاوة الطريق بس العيال بتوع الميكروباصات ماكنوش
بيعرفو معايا حاجة الحمد لله انت فاهم بقى يا دكتور ... فان ديزل بس مايمنعش برده انى كنت هتقلب مرة فى الترعة اللى على اليمين و انا خارج من طنطا رايح مصر... و اد معاه يوكن نمر سعودية (مش جمرك) سخنى و كنا بنجرى مع بعض و طبعا الزراعى نقل و ميكروباصات و مفيش حارات و كالعادة و انا ماشى 170 لقيت ميكروباص طلعلى من تحت الارض و فرملت بكل قوتى و سمعت برده صوت الكوتش بيصرخ و ريحة الشياط بالرغم من الايه بى اس ... و الحمد لله لحقت غرزة فى اخر لحظة بين الميكروباص و عربية نقل و ربنا ستر...............

مصر و طرقها بصراحة مش عايزة جرى فظيع ... ليس لسوء الطرق فقط و لكن لتخلف الكثير من سائقى الميكروباص و النقل و التكاتك و ما شابه ... ربنا يسترها علينا جميعا يا رب

و الف شكر يا دكتور على الموضوع مرة تانية*

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!