قديم 03-02-2010, 10:37 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن النيوسيراتو أثناء و بعد صيانة الآلف !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

اعتقد الدكتور يقصد 600 لفة RPM

بصراحة يا دكتور ومع احترامى الكامل لحضرتك انت غلطاااااااااااااااااااااا اااااااااان انك استلمت العربية بالشكل ده

المفروض ان اللى يسلم العربية مهندس الاستقبال ويخرج معاك كمان فى العربية لو عايز ويجرب معاك ويرجع تانى ومتدفعش قيمة الفاتورة غير بعد بعد الاستلام
معاك حق يا أبو نورا بالنسبه لعدد اللفات ! ارجع تانى الى ردى السابق ! فالاعتراف بالحق ( حلو ) !

برده معاك حق غلطان انى استلمت العربيه كده ! بس غلطان أكثر انى أنزل من البيت وأنا مريض !

لآن طبعآ الواحد بيبقى مش مركز و عاوز يرجع البيت بسرعه وهذا مالم يتحقق ! والحمدلله على كل شىء !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127