قديم 30-01-2010, 06:22 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute
افتراضي انا داخل في مشروع و هضحي بعربيتي

السلام عليكم جيمعا

اسم الموضوع غريب شويه بس دي الحقيقه انا داخل في صفقه هي الاقوي بالنسبالي

و لازم ابيع عربيتي عشان اتمها

علي العموما انا هشرحلكم ظروف الصفقه و انتم تقلولي رايكم

واحد مقرب ليا مصري والده كان عايش في فرنسا المهم والده نزل مصر و جايب معاه بيجو orignal 405mi16

المهم صحبي قالي ابويه زهق منها و خلاص عيز يبعها العربيه معاه من الزيرو موديل 89

(فتحه سقف - abs - فوجات - الكراسي الريكارو الاصلي بتوعها - فرش الكراسي نفس فرش البيبان نفي لون التابلوه - تكييف بارد سخن - درج التابلوه مبرد لحفظ المياه - رشاشات تنضيف الكشفات - زجاج مظلل - خاصيه تعتيم المرايا الدخليه - 4 زجاج كهرباء -باور - سنتر - انذار - مرايات كهرباء - جنوط 15 )اللون احمر

المهم اني كنت بحلم اني احول عربيتي لكده بس طبعا مش بكل الاضفات دي في هي صفقه و لازم ان شاء الله الحق اتمها

فا ادعولي و قلولي رايكم برده اتوكيل علي الله ولا خلينا زي ما انا و اعمل الاكم ده في عربيتي طبعا مش كله

ملحوظه :-
عربيتي محتاجه بصريف كتير برده اووووووي و ثانيا العربيه المعروضه عليها حالتها حلوه و انا كده كده هشدها هخليها سبورت كار

برده مستني اريكم

mi16

ولا

405 sri عربيتي

قو رايكم لو عرفت الاجابه اتصل بكرومبو ptmnlo123per122

my peugeot 306 gti6