قديم 27-01-2010, 11:21 PM
MaXx MaXx غير متواجد حالياً

MaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond reputeMaXx has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية كاملة لمعرض فورميلا الاهرام 2010 (حصرى)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

شكرا ياباشا ربنا يخليك
وفعلا احنا معنا فيدوهات هنظبطها كده وممكن ننزلها

ملحوظه
انا عاوز اقولك على حاجه (انا لما شوفت السيات ابيزا في العرض مش عارف ليه حاسيت انها مش حلوه اوى وتحس ان التبلوه فاضى ) طبعا ده ازاوق انا بقولك علشان كان في اوبل استر وكورسا هاتش باك كانو جمدين او ممكن تشوفهم وتقارن ولو عاوز سيات ممكن تكمل وتجيب ليون انا شايف انها افضل والفرق مش كبير اوى وشكراا

هي عيب الابيزا التابلوه فاضي فعلا بس ممكن يتظبط بس فيما عدا ذلك ممتازة ,,, بس التوكيل زفت و جشع دي حاجة ,,, و الفرق كبير بينها و بين الليون و كمان الليون شكلها بقاله من 2005 يعني بقالها 5 سنين دلوقتي و اكيد هينزلوا موديل جديد بشكل جديد منها يعني اللي هيشتري العربية سنة ولا اتنين و تبقي شكلها بقي قديم ,,, و الفرق في السعر كبير برضو مش قليل ,,,

و الله ربنا يستر شكلها كده لا فيها لا سيات ولا حتي توك توك و ابويا هيرجع في كلامه ههههههههههههههههههههههه و عادي بيعملها كتير لانه بدا يماطل هههههههههههه

بس برضو محدش قال سعر ال BYD انا اصلي عايز اعرف العربية ال S8 الكوبيه كاربيوليه دي بكام هههههههههه

السيارة التي قيل انها قادمة ,,, لن تأتي ,,, ptmnlo123per111
[/CENTER]