قديم 24-01-2010, 02:21 AM
ringoo ringoo غير متواجد حالياً
من انا؟: عمرو
هواياتي: الرسم على الزجاج

ringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond reputeringoo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيارتى لمعرض اللوجان.........

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة solidsnake مشاهدة المشاركة

طب حيث كده بقى ممكن تقوللى انت عامل كام بالعربية لحد دلوقتى و ايه العيوب اللى ظهرت فى الاول و اتحلت فى اول صيانة
انا عامل 1400 كيلو لسة العربية جديدة .. العيوب اللى ظهرت عندى المراية اليمين لما كنت بقفلها كانت بتعمل صوت خبطة وعملوها فى الصيانة
و نظام الصيانة فى التوكيل ايه و اسعاره ايه
بالنسبة لتوكيل العامرية اول صيانة 1000 كيلو مجانا (العامرية بس عشان مفيش ضغط كبير عليه) ... تانى صيانة مجانا بردو على 5000 كيلو والا اقولك انا ححطلك الجدول كنت كاتبه

و فى نقطة تانية , انا واحد دماغى متبرمجة اوتوماتيك , بس على اد فلوسى مفيش حاجه اوتوماتيك و حلوة غير اللوجان
هل هاتعب فى السواقة او هاعانى علشان المانيوال ,,,,, وبصراحة كمان انا مقلق لكونها لسة جديدة
اولا مفيش لوجان اوتو وموضوع حتتعب من المانيول دى حاجة ترجعلك انت انا معرفش بصراحة لان انا متعود على طول اسوق مانيول
فى عربية جديدة نازلة اسمها بروتون ساجا نازل منها اوتو وسعرها حلو
روح اتفرج عليها واسأل عليها كويس ولو مناسبة ليك توكل على الله بس انا معرفش عنها حاجة ولا عن جودتها ولا اعتماديتها
استخير ربنا .. وان شاء الله ربنا يوفقك للاختيار الامثل
..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo مشاهدة المشاركة

اول صيانةعلى 5000 كيلو مجانا
ثانى صيانة 10000 ...... 129 جنيه
ثالث 15000 ..............مجانا
رابع 20000 .................... 362
25 الف كيلو.............. مجانا
30 ................... 269 جنيه
35 ................... مجانا
40 ................... 362 جنيه
45 ................... مجانا
50................... 129 جنيه
55 .................. مجانا
60 ................... 1133 جنيه
65.................... مجانا
70 ................... 129جنيه
75................... مجانا
80................... 362 جنيه
85................... مجانا
90................... 269 جنيه
95.................. مجانا
100................... 362 جنيه
دى اسعار الصيانات للوجان الاسعار دى من غير ثمن الزيت (ليك الحق تغير الزيت كل 5000 كيلو او 10000 كيلو او اى عدد من الكيلوات ) زى ما انت عايز
ووالاسعار من غير ضريبة المبيعات
سعر الزيت العادى 120 جنيه 5000 كيلو يعنى
سعر الزيت التخليقى 292 جنيه 10000 كيلو