قديم 16-01-2010, 03:31 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اخيرا تم الكشف عن حقيقة السيارة المصرية ايجى تك.

يا جماعة ازاز كهرباء واحزمة امان وفتحة سقف ومريات كهرباء وبكره هيبقى ليها جنوط وفوجات كمان ولو متباعتش هيعملو مشروع تطوير واحلال التوكتوك واللى عنده توكتوك هندى يروح يسلمة وياخد المصرى ويقسط مع البنك
انا رائى نكون واقعيين التوكتوك انتشر فعلاً وسعره عدى 20 الف جنية وفيه شباب واسر شغالة عليه فلو البتاع ده اثبت اعتمادية وارخص ومصرى وادمى عن التوكتوك الهندى ليه لاء
بس هى حكاية 3 عجلات ديه فى حد ذاتها اللى مشكلة عندنا فى مصر مش هتخليها مقبولة والناس هتفضل تركب سيات و 127 وماروتى مستعمل لكن لو نزلوها ب 4 عجلات ولو اغلى 3 - 4 الاف جنية هتبقى عملت مشكلة لعربيات كتير وهيبقى المفروض تترخص عربية ولو اترخصت عربية يبقى يسرى عليها ما يسرى على العربيات ومينفعش يبقى سعرها كده ودخلت فى دوامة
وهو مش عايز كده
هو عايز يستهدف شريحة التوك توك الحالية
يعنى فيه خطة حقيقية واصبحت معلنة لتكتكه المواصلات عموماً بداية من استبدال الاتوبيس الاحمر فى ابيض بتاع زمان للميكروباص والمنى باص الى التوك توك حالياً مروراً برغيف العيش بالعيشة باللى عايشنها وعمار يا مصر فعلاً مصر بتتقدم

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش