قديم 13-01-2010, 07:13 AM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السيراتو حيرتنىىىىىىىىى

بص دا قرارك انت انك تختار الخليجى ولا الوكيل يعنى عندك عرض نازل من ناشيونال موتور اليومين الى فاتو معرفش موجود ولا لسة كان منزل الاسبورت لاين ب 121 وعلى فكرة الخليجى فيها 10 وسائد هوائية وفى فرق فى الاوبشن مش مشفوطة زى الوكيل وكان عليها ضمان 20 الف كيلو او سنة ضد عيوب الصناعة بس معرفش اية نظامة
هو طبعا الخليجى احسن بس الخوف لو فى عيب صناعة ولا حاجة جامد زى فى الفتيس او المحرك دا الخوف وممكن برضوا تشتريها بضمان الوكيل ويكون فيها عيب زى كدا متعرفش تاخد حقكك معاهم
انا لما اشتريت البيكانتو جبتها ضمان وكيل لان الفرق فى الاوبشنز مكنش مستاهل وبعدين الكيا ضمان 5 سنين وخوفت كمان علشان كنت جايبها جير اوتو
بس لما كنت ناوى اجيب السيراتو كنت هاجيبها خليجى

I'M BaD UseR