قديم 04-01-2010, 10:19 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختبار قياده و ملاحظات على النيوسيراتو أول 700كم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mizo6030 مشاهدة المشاركة

يا دكتور والله انا مش قاصدى أزعلك - بس كل ما فى الموضوع انا حاجز السيراتو الهاى لاين وحجزتها بعد ما قرأت عنها الكثير من المقالات التى اشادت بها - بس مؤخرا وجدت اعضاء فى هذا المنتدى كتبت أراء وتقييمات للسيارة ليست فى صالحها - وفجأة لقيت حضرتك موجود بالمنتدى وقلت انا استلمت السيارة وسوف اكتب تقييمى عنها - ومنذ هذه اللحظة وانا انتظر تقييم سيادتك خصوصا وانى احسست ان حضرتك هتكون محايد - علما بأنى لم اتسلم السيراتو حتى تاريخه.
ارجو المعذرة ومرة اخرى اعتذر.
ممكن سؤال طبى اطعم أولادى ضد انفلوانزا الخنازير H1N1 ولا لأ
أولا شكرآ على الاعتذار و مقبول يا سيدى ! بس كان أحلى منه التروى والقراءه على مهل ! أنا عارف أعصابك

تعبانه من اللى سمعته عن السياره وأنا سمعته و قرأت آلاف الآراء و كلها كانت ضد السياره لكنى توكلت على الله !

ولم يخيب الله ظنى ! و لم أرتعب ولم أتراجع ! والكلام ده كله مكتوب هنا فى المنتدى ! يعنى لو حضرتك بتدخل المنتدى

كل يوم وبتقرأ كل ما يخص السيراتو هنا كان زمانك عندك معلومات كثير قوى منى و من الزملاء !

فيه حاجه بتحز فى نفسى ! يعنى مع احترامى لآبو نورا وهوه ح يقدر اللى ح أقوله ده و الكلام مش موجه له !

أنا و كل الزملاء اللى فى المنتدى بنكتب متطوعين و نرجوا الفائده للآخوه الآعضاء و نرجوا الثواب من الله !

ولا احنا بناخد أجر على الكتابه ولا الآعضاء المنتظرين الاستفاده بيدفعوا اشتراك للمنتدى و منتظرين اللى أفضل

من كده ! لذلك الرحمه حلوه !

بالنسبة لتطعيم أولادك ! بكل أمانه أقول لك ( لآ ) ! لآنى من أسبوع رأيت حاجه مرعبه على اليوتيوب ! بس مش

فاكر الرابط بتاعها دلوقت ! بس ممكن تدخل على اليوتيوب وتجرب H1N1 Vaccine Problems or incidents

واللى شفته فيديو عباره عن شابه أميريكيه ملكة جمال و متزوجه من سنتين و لم يكن عندها أى انفلونزا لكن اتطعمت

فحدث لها فى الحال حاله أغرب من الخيال ! وهى أنها لا تعرف تسير الا للخلف ! أما للآمام يا ساتر يارب ! ركبها

مثنيه وتتعثر و بتشوح بايديها فى كل اتجاه و دماغها بتتهز و بتترعش و النطق آخر تهتهه ! أما لو جريت تبقى معقوله

نسبيآ ! والله على ما أقول شهيد ! أنا يا دكتور جالى رعب و هلع ! و مالهاش علاج ! وكانت الانفلونزا أرحم لها !

أنا ح أدور على الرابط وانت برده لو لقيته أنشره واكسب ثواب !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1147

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127