قديم 16-12-2009, 02:23 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اجمد مقابلة واحلى اعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

لا ياريس ...
كلمتك على نمره ولما ملقيتش رد بعتلك الرساله عل النمره التانيه .... شوف بقى الموبايل التاني يمكن في الدرج او راح في الحمله على الخروف
بس انا فعلا موصلتيش اي رساله منك ...
هو مش موضوع رساله و لا مكالمه ... يا ريس جمايلك مغرقانا ... و كنت بس عايز اطمن عليك ... حتى بالاماره سألت عنك كار و صلاح علشان كنت مختفي وافتكرتك زعلان مننا و لا حاجه ( اديني باصت لك الكره تاني اهه
وكل سنه و انت طيب بمناسبه العام الهجري و الميلادي و الفرعوني وشم النسيم كمان
معلش داخل من الموبايل فمفيش اي ابتسامات او حركات .... حبقى ابعتهم بعدين في رساله جديده
يبقى أكيد كلمتني على الموبايل 019 بتاع فودافون ... أنا للأسف زي ماإنت قولتلي ونصحتني (بس بعد فوات الأوان) إني مش حستعمله كتير وده إللي حصل فعلا أنا حاطه في العربيه وحتى مابطلعوش معايا البيت ولا المكتب .... وشغال بنمرتي الطبيعيه العاديه المعروفه من موبينيل 012 أكيد عندك حق لو إتصلت على النمره التانيه
والله العيد اللي فات قضيته في عملية الدبح خاصة أن أخوي الإثنين كانوا مسافرين خارج الوطن لظروف عملهم فقمت أنا بالمهمه كاملة وإضررت للذبح على يومين وربنا يعافي عنا ويجعله في ميزان حسناتنا يارب
وعامة أنا مقصر مع الكل بجد بس والله مابمزاجي وغصب عني كمية المشاغل والمشاكل في الشغل مابتنتهيش ولا بتخلص ... والواحد مش ملاحق على وجع الدماغ

كل سنه وإنت طيب بمناسبة عيد الحب إللي جاي في فبراير ويجعله عامر دايما ياهندسهptmnlo123per1127