قديم 03-12-2009, 03:48 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش ندمان لإختيار عربيتك؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ILOVE mitsubishi4ever مشاهدة المشاركة

انا هقولقومن الاول اول عربيه جبناها كان ابيزا1400 ووالدتي كانت هي الي بتسوقها عشان بابا كان عنده عقده من السواقه وديه قعدت معانا6سنين بس مزعالتناش لاغيه لما بابا اقتنع بالسواقه جبنا كريستاله99 وساقها هو وانا ظبطهافي كتيرمنكم عارفنها وانا اتعلمت السواقه علي 128 بتاعت خالي ولما جبنا الابيزا كنت بلف بيها حوالين البيت كنت حاسس انها مرسيدس عشان الفرق بين الابيزا وال128 والكريستاله برضو مره خبطها بس قبل ماتتظبط والي عايز يشوف المرحومه الكريستاله هي موجوده في الصوره بتاعتي والعربيه الي انا زعلان اننا جبناها هي الاوبترا لان كان في عربيات حلوه في الفئه ديه
كان في لانسر بومه استعمال وكان في نيواكسنت 2010 موجوده وبرضو ابويا مرضيش يجيبها والعربيه الي عجبتني وقولتلو يجيبها bmw316iموديه1996 كانت متظبطه تظبيط جامد وكانت باب واحد وابواب لامبور جيني وكان فرق5الاف جنيه وقولتله اطلعهملق من البوسطه ومرضيش بس الحلو في الاوبترا انها سريعه وثابته والعربيه الي نفسي فيها فانتازيا او ايفو او ميني كوبر اس
على فكره, الابترا مش اقل من البوما فى الا حاجه (عن تجربة واحد صاحبى و أخوه)
ربنا يكرمك و تجيب الى نفسك فيه ان شاء الله

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.