قديم 26-11-2009, 04:29 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يكرهنى فى النيو سيراتو!!!!

استا فادي ممكن اعرف امت نزل الاعلان

وطبعا لاتشبه ابدا الفا روميا
الاعلان نزل قبل ما العربية تنزل و كنت بسمعه ليل نهار فى الراديو, و لما شفت العربية أدركت حجم الخدعة!
العربية واخدة من طابع الألفاروميو و ده اللى انا قلته, واخدة الفكرة, الفوانيس المسحوبة من جوه لبرة ناحية الشبكة الوسطى و تم تنفيذها لكن مع بعض التغييرات, و أنا اول ما شفتها حسيت بهذا التشابه. نفس الفكرة برضو اللانسر واخداها و الهوندا لكن بشكل مختلف.
انا مبقولش انو العربية وحشة لكن هى لا تستحق كل هذه الضجة حتى من ناحية الشكل, فشكلها عادى جدا بل و من الخلف و من الجنب فيه بعض الانبعاجات السخيفة و المؤذية للعين! و خصوصا الرفرف الأمامى. و من ناحية الميكانيكية فهى سيارة عادية أو ربما أقل من العادى مثلها مثل الالنترا.
و لو دى سيارة جميلة فماذا نقول عن السيتروين سى 3 و سى 4 و الرينو ميجان و الفيات لينيا و برافو و البيجو 207؟!

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى

التعديل الأخير تم بواسطة فادى ; 26-11-2009 الساعة 04:43 PM