مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   أفيو (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=155)
-   -   الأفيو السيئه (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=73154)

abokalosha 02-12-2011 07:36 PM

الأفيو السيئه

الأخوه الخبراء فى المنتدى:
امتلك افيو كورى 2010 و طبعا المشاكل الأساسيه هى ال RPM و العفشه , المهم ال RPM اتحلت اخيرا لكن العفشه اسمع يا سيدى:
الأول تزييق فى المطبات بس و بعدين تزييق فى المطبات و فى الملفات و لما اكسر الدركسيون بقت بتزيق فى اى موقف لو فى ارتفاع عن الأرض 2 سم بتزيق مع العلم انى محافظ على الصيانه فى الزفت التوكيل و الجهبذ اللى فى التوكيل قاللى ريح نفسك هى اللأفيو كده و مش هتتحل المهم روحت لمركز صيانه بره فك البطاحات و الميزان و المقص و زيتهم و برضه المزيكا قاعده فى العربيه الراجل قاللى بكل صراحه مش عارف المشكله فين و مش عايز اخليك تجيب قطع غيار و يكونوا مش سبب المشكله و انت تلبس فيهم.
لو فى حد عنده اى حل للعربيه الزباله دى يفيدنى عشان انا خلاص جبت آخرى

cars admire 02-12-2011 07:43 PM

عفشجى ممتاز واسعار مصنعياته معقولة !!!!!!!!

[QUOTE=abokalosha;563367]الأخوه الخبراء فى المنتدى:
امتلك افيو كورى 2010 و طبعا المشاكل الأساسيه هى ال RPM و العفشه , المهم ال RPM اتحلت اخيرا لكن العفشه اسمع يا سيدى:
الأول تزييق فى المطبات بس و بعدين تزييق فى المطبات و فى الملفات و لما اكسر الدركسيون بقت بتزيق فى اى موقف لو فى ارتفاع عن الأرض 2 سم بتزيق مع العلم انى محافظ على الصيانه فى الزفت التوكيل و الجهبذ اللى فى التوكيل قاللى ريح نفسك هى اللأفيو كده و مش هتتحل المهم روحت لمركز صيانه بره فك البطاحات و الميزان و المقص و زيتهم و برضه المزيكا قاعده فى العربيه الراجل قاللى بكل صراحه مش عارف المشكله فين و مش عايز اخليك تجيب قطع غيار و يكونوا مش سبب المشكله و انت تلبس فيهم.

OSAMA MOHAMED 0123541707. THE BEST MAN TO FIX YOUR CAR PROBLEM IN MY OPINION !!
EL EMAM ELSHAFE3Y
:THUMBS~220::THUMBS~220:: THUMBS~220: سوقسوقسوقسوقسوقسوق

محمود زيزوو 03-12-2011 05:55 PM

رد: عفشجى ممتاز واسعار مصنعياته معقولة !!!!!!!!

[QUOTE=cars admire;563371]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abokalosha (المشاركة 563367)
الأخوه الخبراء فى المنتدى:

OSAMA MOHAMED 0123541707. THE BEST MAN TO FIX YOUR CAR PROBLEM IN MY OPINION !!
EL EMAM ELSHAFE3Y
:THUMBS~220::THUMBS~220:: THUMBS~220: سوقسوقسوقسوقسوقسوق

يبك من التوكيل والكلام دة زى الاستاذ قالك بالضبط عفشجى تمام وهيخالى العربية مية مية ممكن تلاقى الموضوع تافهة يعنى ممكن تلاقى جلبة هى اللى عاملة المشكلة وربنا معاك

oceanboy425 03-12-2011 06:55 PM

رد: الأفيو السيئه

ربنا معااااااااااااااااااااااا اااااك

cars admire 03-12-2011 10:56 PM

رد: عفشجى ممتاز واسعار مصنعياته معقولة !!!!!!!!

[QUOTE=محمود زيزوو;563896]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire (المشاركة 563371)
يبك من التوكيل والكلام دة زى الاستاذ قالك بالضبط عفشجى تمام وهيخالى العربية مية مية ممكن تلاقى الموضوع تافهة يعنى ممكن تلاقى جلبة هى اللى عاملة المشكلة وربنا معاك

:THE_PR~18::THE_PR~18::TH E_PR~18::THE_PR~18::THE_P R~18:

الساعة الآن 12:10 PM.