مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Accent Verna RB اكسنت فيرنا (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=237)
-   -   اشتري فرنا منين ؟ الوكيل ولا موزع ومين بالظبط ؟ أفيدوني أفادكم الله (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=20850)

dark-man 22-02-2010 02:12 PM

اشتري فرنا منين ؟ الوكيل ولا موزع ومين بالظبط ؟ أفيدوني أفادكم الله

الاعضاء الكرام السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا بإذن الله تعالى قررت اشتري فيرنا 2010
بس مش عارف الافضل اشتريها من التوكيل ولا من موزع ؟؟

انا عاوز أفضل سعر وكمان أضمن اني اتعامل مع مكان محترم مينصبش عليّ وياريت الاستلام يكون بسرعة (ممكن انتظهر شهر)

بيتهيألي ان التوكيل أفضل لأني سمعت ان الموزعين ممكن يلفوا بالعربية شوية ويسلفوها لأصحابهم ويعملوا بيها مشاوير وبعدين يبيعوها كأنها زيرو ده غير ان الموزعين ممكن يسلموني العربية ناقصة حاجة من الحاجات اللي بتتسلم معاها زي مثلا شنطة العدة أواي حاجة تانية المفروض استلمها مع العربية وانا ممكن اكون معرفهاش

ايه رأيكوا.. وبالمناسبة انا بصراحة كنت بفكر في التوكيل أو في أوتو سمير ريان لأني سمعت ان الاستلام عنده سريع

فإيه رأيكوا يا جماعة ايه افضل اختيار ... بالنسبة للسعر والتعامل مع مكان محترم وسرعة الاستلام... ؟؟؟

وشكراً للجميع مقدماً على الردود...:HAPPY_~211:

corsair 22-02-2010 03:23 PM

رد: اشتري فرنا منين ؟ الوكيل ولا موزع ومين بالظبط ؟ أفيدوني أفادكم الله

ابـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــعـــــــ ــــــــــــــــــــــــد عن اي موزع او معرض غير التوكيل هتندم ندم الدنيا والاخرة وومكن يلبسوك عربية مدمرة وانتا مش هتستحمل ومش هتعرف تعمل معاهم اي حاجه حكاية التسليم بسرعة ديه بيضحكوا بيها علي الشعب الغلبان وبعدين انا جيبت عربيتي هيوانداي فيرنا من ابوغالي واستنيت اسبوعين فقط بس كسيبت عربية محدش لعب بيها قبلي

dark-man 22-02-2010 05:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 139149)
ابـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــعـــــــ ــــــــــــــــــــــــد عن اي موزع او معرض غير التوكيل هتندم ندم الدنيا والاخرة وومكن يلبسوك عربية مدمرة وانتا مش هتستحمل ومش هتعرف تعمل معاهم اي حاجه حكاية التسليم بسرعة ديه بيضحكوا بيها علي الشعب الغلبان وبعدين انا جيبت عربيتي هيوانداي فيرنا من ابوغالي واستنيت اسبوعين فقط بس كسيبت عربية محدش لعب بيها قبلي

شكرا جزيلا على الرد السريييييييييييييع

انا برضو بقول كده ... خليني مع التوكيل أحسن بس عناوينه ايه بالظبط ؟؟ مفيش منه في شبرا ؟؟

corsair 22-02-2010 05:15 PM

انزل ابوغالي اللي في شارع المرغني وعندك غبور في ابورواش وده رقم تليفون مختصر 16101 لغبور وهما هيدلوك علي اقرب مكان ليك

dark-man 23-02-2010 09:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 139198)
انزل ابوغالي اللي في شارع المرغني وعندك غبور في ابورواش وده رقم تليفون مختصر 16101 لغبور وهما هيدلوك علي اقرب مكان ليك

شكرا ياباشا والله ما قصرت

جزاك الله خيراًptmnlo123per122

الساعة الآن 01:38 AM.