مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   رينو لوجان Logan (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ... (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=51487)

santafa 04-04-2011 12:17 PM

رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird (المشاركة 390048)
أضف إلى كلامك Byd f3
اللوجان بدأت تنشر وبكرة هتبقى اكتر من اللانوس والفيرنا
خصوصا لارتفاعها علشان الطريق المصرية المتبهدلة
ولوسعها واحنا اغلبنا بيفكر تفكير عاملي وعازوها تتحمل اسرة
خصوصا ان زي ما قال اخونا حسام المياكنيكا بتاعتها واضحة وسهلة وبكرة اي حد يعرف يشتغل فيها

شكرا على اهتمامك بس انا عايز اعرف الa516 وحشة فى اية انا اعرف ناس كتير معاهم العربية بقلها اكتر من 3 سنوات ومبيشتكوش منها بالاضافة انى استخدامى للعربية مش كتير يعنى بعمل من 5 الى 6 الاف كيلو فى السنة وللعلم انا عايز العربية لاسرة

RENAULT 18 04-04-2011 12:18 PM

رد: انــا .. وريـــنــــو لــوجـــان ... تقرير مفصل مصور عنها بعد امتلاكى لها ...

اقتباس:

قوة الصاج بتاعها لاني بسمع ناس كتير تقول لو ريحت بصباعك شوية علي صاج اللوجن يطبق
يا راجل !!!!!!!!!!!!!!!

بقى صاج اللوجان هو اللى هيطبق برضو ....... بلاش تتكلم أنت و خليك فى فيفى هانم بتاعتك ..........

نورتنا يا غالى ..............

RENAULT 18 04-04-2011 12:23 PM

اقتباس:

شكرا على اهتمامك بس انا عايز اعرف الa516 وحشة فى اية انا اعرف ناس كتير معاهم العربية بقلها اكتر من 3 سنوات ومبيشتكوش منها بالاضافة انى استخدامى للعربية مش كتير يعنى بعمل من 5 الى 6 الاف كيلو فى السنة وللعلم انا عايز العربية لاسرة
لو حضرتك تسمحلى أقول تعليقى :::::::::::

الناس بتشتكى من العفشة الناشفة ........

أحسن حاجة حضرتك تنزل و تسوق العربيتين و اللى تستريحلها أتوكل على الله و أشتريها ..........

بس أنا لو مكان حضرتك و هجيب صينى مش هتردد جزء من الثانية و هجيب الBYD F3 على الأقل عفشة و متور يابانى يعنى مش صينى على أبوه و كل سواقين التاكسى بيشكروا فيها جداجدا .........

بالتوفيق إن شاء الله

تحياتى ::::::::::::::

santafa 04-04-2011 01:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة RENAULT 18 (المشاركة 390101)
لو حضرتك تسمحلى أقول تعليقى :::::::::::

الناس بتشتكى من العفشة الناشفة ........

أحسن حاجة حضرتك تنزل و تسوق العربيتين و اللى تستريحلها أتوكل على الله و أشتريها ..........

بس أنا لو مكان حضرتك و هجيب صينى مش هتردد جزء من الثانية و هجيب الBYD F3 على الأقل عفشة و متور يابانى يعنى مش صينى على أبوه و كل سواقين التاكسى بيشكروا فيها جداجدا .........

بالتوفيق إن شاء الله

تحياتى ::::::::::::::

شكرا لاهتمام حضرتك الكبير ويريت نبقى اصدقاء انا مصطفى ممدوح من حلوان

تامين سيارات 04-04-2011 01:48 PM

الف شكر ياباشا على المجهود و الصور و الشرح و الامانة فى عرض المميزات و العيوب ربنا يباركلك فيها و يكفيك شرها

الساعة الآن 10:40 PM.