مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   نادى المبدعين (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=121)
-   -   زوجي العزيز إعتبرني سيارتك . (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=114706)

مروتي 31 20-06-2013 11:27 PM

رد: زوجي العزيز إعتبرني سيارتك .

الاستاد حمدي انا كلامك خلاني وقعت على الأرض بجد و الله

لكن الصراحة الامر ده فيه كلام كثير يتقال و مثل ما الراجل لازم يهتم بالمرأة هي لازم تعتبره أغلى حاجة عندها حتى لا يضيع منها للأبد .

و نرجع و نقول انه حصل خير المهندس ولاء انسان فاضل و خلوق لا اظن انه قصد شئ غير سوي و انت مداخلاتك كلها ما شاء الله طيبة و تنم عن الأصل و الطيبة بارك الله لكم كلكم و فيكم .

حمدى مخترع مانيوال بدون د 21-06-2013 01:57 AM

حصل خير انا مش زعلاان انا بس موضوعك كان لازم يترد عليه كده وكنت لازم اجيب سيرت مراتى عشان ده متعلق بالموضوع بتاع حضرتك وانا رائى ان الست فالبيت عبارة عن مسؤل اخر عن الحياه الزوجية ومسؤل رائيسى ولا يجب ان تضاهى الزوجة بسيارة وان اهتمام الزوج بالسيارة هوا لمصلحة الزوجة بردو عشان الاهمال فصيانة السيارة يجلب مصائب اكبر ومصاريف اكتر ولو خدت مصاريف اكتر مش هيفضل حاجة للبيت خالص والحقيقة تقول ان ست البيت لو جرالها حاجة ممكن تتباع العربية والعفش والهدوم والبيت نفسو عشان خاطر ابتسامة واحدة ترجع لشفايفها وانا من الناس الى ممكن يولع فمراتو لو ديقتو ويولع فنفسو وفعربيتو ومالو كلو لو جرا لمراتو حاجة حتى لو ما بحبهاش :fun_36_3_11[1]::fun_36_3_11[1]:

مروتي 31 21-06-2013 02:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د (المشاركة 897530)
حصل خير انا مش زعلاان انا بس موضوعك كان لازم يترد عليه كده وكنت لازم اجيب سيرت مراتى عشان ده متعلق بالموضوع بتاع حضرتك وانا رائى ان الست فالبيت عبارة عن مسؤل اخر عن الحياه الزوجية ومسؤل رائيسى ولا يجب ان تضاهى الزوجة بسيارة وان اهتمام الزوج بالسيارة هوا لمصلحة الزوجة بردو عشان الاهمال فصيانة السيارة يجلب مصائب اكبر ومصاريف اكتر ولو خدت مصاريف اكتر مش هيفضل حاجة للبيت خالص والحقيقة تقول ان ست البيت لو جرالها حاجة ممكن تتباع العربية والعفش والهدوم والبيت نفسو عشان خاطر ابتسامة واحدة ترجع لشفايفها وانا من الناس الى ممكن يولع فمراتو لو ديقتو ويولع فنفسو وفعربيتو ومالو كلو لو جرا لمراتو حاجة حتى لو ما بحبهاش :fun_36_3_11[1]::fun_36_3_11[1]:

بارك الله لك في مالك و عيالك و اهل بيتك يارب :CONGRA~238:

epnmasr 21-06-2013 03:35 AM

تسلم إيدك على موضوعك الجميل والظريف ده
فبالرغم من إنك كده هتخلي العربيات قصدي الستات تعمل ثوره
لكنه موضوع جميل جداً وعجبني جداً تسلم إيدك

مروتي 31 21-06-2013 02:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة epnmasr (المشاركة 897568)
تسلم إيدك على موضوعك الجميل والظريف ده
فبالرغم من إنك كده هتخلي العربيات قصدي الستات تعمل ثوره
لكنه موضوع جميل جداً وعجبني جداً تسلم إيدك

فعلا حنعمل ثورة و يكون شعارنا لا للمطبخ و لا للعربية الضرة .
شكرا على ذوقك
:CONGRA~238:

الساعة الآن 12:34 PM.