مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   عروض وتخفيضات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=60)
-   -   عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=79953)

screamseko 09-03-2012 01:56 AM

رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

لو سمحت الجين تو فرش وارضية يتكلفوا كام ولو كسوه جلد للطاره؟!

وهل الفرش الاصلي بيتبهدل بعد كده لو بعد فتره حبيت اشيل الفرش؟؟
وتصميم كراسي الجين تو بيتعمل نفس الشكل بتاعها ؟:CONGRA~238:

RAYAN 09-03-2012 11:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elalfy1000 (المشاركة 629928)
معالي الباشا معايا ليفان 620 مو 2011
فرش الفابريقة جلد ولأرضية شمواه المهم لما جيت اعمل كسوة الراجل قلى هى جلد فملوش لزمة وعملت الأرضية فقط وبعدين من كام يوم كدة لقيت قطع صغير فى الكنبة الخلفية مش عارف من اية المهم قلت هشوف حد واعمل الفرش وبعدين شوفت الموضوع الجميل بتاع معاليك فلو سمحت ممكن تقولى تتكلف اد اية خامات تكون كويس تعيش ومتعرقش

( لو مش واخد بالك منها هى صالونها ذى الكرولا 2006 )

نورت الموضوع ياباشا ,

1 - فرش جلد المانى او امريكانى بضمان عامين وبالخياطة المزدوجة ( عملى جدا - شيك جدا - لكن بيسخن لو ركنت فترة طويلة فالشمس ودى التكييف حلها , وبيعرق بس بدرجة بسيطة وبرضه التكييف بيحد منها ) .

2 - فرش جلد المانى او امريكانى * قماش امريكانى ( الاجناب جلد - الجزء اللى فى منتصف الكرسى قماش ) نفس فترة الضمان والخياطة المزدوجة ( الجزء القماش مبيعرقش - مبيسخنش - شيك جدا - لكن الجزء القماش هيكون اصعب فى التنظيف من الجلد ) .

وتكلفة الفرش 800ج قبل الخصم - 680ج بعد الخصم ( ودة فى اى مكان هتلاقى سعره يتراوح من 1000ج الى 1600ج لو بنفس التقفيل او شغل اى كلام )

01061203070 ودة رقمى لو فى اى استفسار انا تحت امرك ويارب اكون قدرت اوصلك مميزات وعيوب انواع الفرش , فى التوقيع هتلاقى صفحتنا على فيسبوك هتلاقى البوم كرولا اتفرج عليه وقولنا رأيك , وفى انتظار ردك او تشرفنا بزيارة .

RAYAN 09-03-2012 11:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة screamseko (المشاركة 629964)
لو سمحت الجين تو فرش وارضية يتكلفوا كام ولو كسوه جلد للطاره؟!

وهل الفرش الاصلي بيتبهدل بعد كده لو بعد فتره حبيت اشيل الفرش؟؟
وتصميم كراسي الجين تو بيتعمل نفس الشكل بتاعها ؟:CONGRA~238:

شرفت الموضوع بمرورك ياباشا , جين تو فرش جلد المانى او امريكانى بضمان عامين لون او اكتر بخياطة مزدوجة بنفس التصميم الاصلى او بتصميم اخر بما لا يضر بالفبريقة - لما تحب تشيل الفرش هتلاقى الاصلى بنفس حالته , وتكلفته بالارضية 1300ج قبل الخصم - 1105ج بعد الخصم وهاعمل معاك واجب كمان وهشيل الخمسة جنيه :danceW7:, 01061203070 دة رقمى وتحت امرك فى اى استفسار , وفى انتظارك تشرفنا بزيارة .

Moh.Osama 15-03-2012 03:51 PM

سلام عليكم
من الواضح يا باشا انك انسان محترم وذوق وان شاء الله يكون فى تعامل ما بينا فا كنت عايز اعرف لو عايز اعمل فرش جلد فى قماش والارضيه جلد وكسوة جلد للطارة عشان بتقشر تتكالف كام العربية لوجان
ملحوظه فى فرش راكب على الفبريكه بس تعبان مله :pty:

zmzm0000 15-03-2012 04:01 PM

والله انت تمام التمام ونفسي اجي اعمل كسوه لعربيتي عندك بس المشكله انا من اسكندريه ممكن اجي واخلص في نفس اليوم ؟؟؟؟؟

الساعة الآن 08:03 PM.