مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ثورة الحرية 25 يناير (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=177)
-   -   يسقط حكم العسكر (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=80278)

وليد مسلم 26-12-2013 12:07 PM

رد: يسقط حكم العسكر

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA (المشاركة 939637)
حكم العسكر استمر فى عهد الاخوان بسبب التواطىء مابينهم على الثوار ورجع تانى بسبب غباء وانانية الاخوان وانتهازيتهم متلومش المغيبين اللى بيأيدو العسكر وتنسى المغيبين اللى بيأيدو رابعة وكانو مصدقين ان سيدنا جبريل بينزل يصلى معاهم ، متبكيش على مجازر العسكر فى الاخوان وانت كنت بتسقف لنفس المجازر فى مصريين كانو ضد الاخوان ، بضاعتكم ردت اليكم ولو كانو اتقوالله فينا لجعل لهم مخرجاً

الموضوع ده موجود من بداية الثورة وكان موجود لما الاخوان مسكو البلد مجلس شعب وشورى ورئاسة وكان موجود لما الاخوان كرمو العسكر وهيفضل موجود ان شاء الله بمشاركات موضوعية بدون مزايدات او سفسطة اخوانية ارجوكم

المحترم / ابو نورا
السلام عليكم ورحمة الله
اخى ..واضح ان هناك لبس فى المواضيع وسؤ ظن
واياك اخى من سؤ الظن فأعيذك بالله من ذلك

اخى الحبيب
محمد مرسى ليس نبيا حتى ندافع عنه فى كل الامور
والاخوان ليسوا من الصحابه حتى استميت فى الدفاع عنهم
لكن الحق احق ان يتبع

اخى
ان كان هناك رجل رأى رؤيا عن سيدنا جبريل ليس من المعقول ان نكذبه او نعلق له المشانق
وهذا شىء شخصى خاص به ولا يجوز التعميم ان بتوع رابعه بينزل عليهم جبريل وبيصلى معاهم !!!!
اخى انت راجل اكيد متعلم ودماغك كبيره

ويا اخى الحبيب من قال لك ان هناك احد ايا كان بيسقف لما بيموت حد من اى حد
فان الدماء واحده ولا متاجره فيها
بل العكس تماما
انا رأيت مؤيدى السيسى فرحانين جدااااااااااااااا بعد قتل معتصمى رابعه والنهضه والحرس والمنصه وغيره
وشمتانين جداااا
واسال كوكو فى الموضوع ده وانه ازاى فرحان وبيقول فى داهيه

سبحان الله
هل لهذه الدرجه اصبحت الدماء رخيصه ويستهان بها
والرسول يقول ( لزوال الدنيا اعظم عند الله من قتل المؤمن )
اى مؤمن يا اخى .. سواء كان عسكرى او ظابط او اخوانى او سلفى

ليه يا اخى لا تستنكرون هذه السعاده والشماته وترون عكسها فينا
رغم اننى والله ما صدر منى او من غيرى من مؤيدى الشرعيه ( ولا اقول مؤيدى مرسى)
لم يصدر منا اى سعاده او فرحه او شماته فى موت اى احد
يا اخى سيبك من الفيس بوك والصور المتركبه والكلام الوهمى

انا لم اقول لك هذا الكلام الا لاننى اعرف عنك العقلانيه

جزاك الله خيرا

tamer.koko 27-12-2013 01:58 AM

ههههههههههههههههههههههههه
مع اني برد عليك ياوليد يا ارهابي بس قسما بالله قرفان اعمل اقتباس لمشاركتك وارد عليها
قولت ارد بس
يكفيني فقط يا وليد يا ارهابي اني جبتلك عقده من اللي عامله فيكم ومروقكم لدرجه انك بتجيب سيرتي في كل المواضيع هتجنن كده خلاص وهتلم ورق
كده بقي بتفكرني بخطيب اخت محمد هنيدي في فيلم امير البحار لما ياكل بالقلم من الواد الاسود ويقله انا عاوز اعمل راجل في بيتي
ده اخرك يا ارهابي يدوب تعمل راجل علي النت او في بيتك
وقريب هتلاقي واحد اسود كده برده بيضبطك في امن الدوله

مع اسفي واعتذاري يا ابو نورا اني اتكلمت في موضوعك علما اني لم اشارك في الموضوع من قبل بس انت عارف اني متكلمتش الا لما الارهابي اللي اسمه وليد اتكلم وبرده جاب سيرتي مع اني منبه عليه انه ميوجهليش كلام او يكلمني وقولتله مش عاوز اعرفك ولا يشرفني اعرفك ومفيش فايده بس مع الاسف معندوش دم وبارد اكتر من مره والله وبرده يعمل اقتباس لمشاركاتي ويرد لدرجه ان الموضوع ده قسما بالله اول مشاركه ليه فيه بتابعه فقط وبرده جاب سيرتي ومفيش فايده عاوز يتهزق
يا مشمش اناتوقيعي مكتوب فيه سانكسر حين ينكسر الماء ومبتعبش اتعلمت اعامل الاخوان الارهابيين اللي صابعهم مقطوع

عذرا يا وائل بيه
وللي ميعرفش انا مش عاوز حكم عسكر ولا بحبه بس لما يبقي العسكر والاخوان الارهابيين ومفيش غيرهم تغور الاخوان في 600 داهيه والجيش يبقي حلو واوي كمان
وواي حد ضد الاخوان الارهابيين انا معاه حتي لو طرطور
واي حد ضد العسكر ماعدا الاخوان الارهابيين ومن يواليهم او يؤيدهم انا معاه
مع تحياتي للاخوان الارهابيين في المعتقلات

وليد مسلم 28-12-2013 11:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko (المشاركة 939988)
ههههههههههههههههههههههههه
مع اني برد عليك ياوليد يا ارهابي بس قسما بالله قرفان اعمل اقتباس لمشاركتك وارد عليها
قولت ارد بس
يكفيني فقط يا وليد يا ارهابي اني جبتلك عقده من اللي عامله فيكم ومروقكم لدرجه انك بتجيب سيرتي في كل المواضيع هتجنن كده خلاص وهتلم ورق
كده بقي بتفكرني بخطيب اخت محمد هنيدي في فيلم امير البحار لما ياكل بالقلم من الواد الاسود ويقله انا عاوز اعمل راجل في بيتي
ده اخرك يا ارهابي يدوب تعمل راجل علي النت او في بيتك
وقريب هتلاقي واحد اسود كده برده بيضبطك في امن الدوله

مع اسفي واعتذاري يا ابو نورا اني اتكلمت في موضوعك علما اني لم اشارك في الموضوع من قبل بس انت عارف اني متكلمتش الا لما الارهابي اللي اسمه وليد اتكلم وبرده جاب سيرتي مع اني منبه عليه انه ميوجهليش كلام او يكلمني وقولتله مش عاوز اعرفك ولا يشرفني اعرفك ومفيش فايده بس مع الاسف معندوش دم وبارد اكتر من مره والله وبرده يعمل اقتباس لمشاركاتي ويرد لدرجه ان الموضوع ده قسما بالله اول مشاركه ليه فيه بتابعه فقط وبرده جاب سيرتي ومفيش فايده عاوز يتهزق
يا مشمش اناتوقيعي مكتوب فيه سانكسر حين ينكسر الماء ومبتعبش اتعلمت اعامل الاخوان الارهابيين اللي صابعهم مقطوع

عذرا يا وائل بيه
وللي ميعرفش انا مش عاوز حكم عسكر ولا بحبه بس لما يبقي العسكر والاخوان الارهابيين ومفيش غيرهم تغور الاخوان في 600 داهيه والجيش يبقي حلو واوي كمان
وواي حد ضد الاخوان الارهابيين انا معاه حتي لو طرطور
واي حد ضد العسكر ماعدا الاخوان الارهابيين ومن يواليهم او يؤيدهم انا معاه
مع تحياتي للاخوان الارهابيين في المعتقلات

سفيه
علشان كده ولا واحد بيرد عليك فى مشاركاتك
لانه اذا خاطبك السفيه فلا تجبه

وليد مسلم 28-12-2013 12:25 PM

وليد مسلم 28-12-2013 02:37 PM

الساعة الآن 07:23 AM.