مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سوق قطع الغيار (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=203)
-   -   اسعار قطع غيار السياره 128 الاستيراد (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=50228)

صقرمصر 25-01-2012 08:49 PM

رد: اسعار قطع غيار السياره 128 الاستيراد

ياشيخ طارق انت رجل محترم وخلوق والله يباركلك في كل شيء وانا عايز اجي لحضرتك ياتري هلاقي الموبينه المارلي عند حضرتك واستراد ولا جديد وسعرها كام وهل تركب علي الاسبلتير العادي ولا لازم اغير الكتروني ارجو الافاده ولك كل التقدير والاحترام

طارق ابوذيد 26-01-2012 12:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صقرمصر (المشاركة 603118)
ياشيخ طارق انت رجل محترم وخلوق والله يباركلك في كل شيء وانا عايز اجي لحضرتك ياتري هلاقي الموبينه المارلي عند حضرتك واستراد ولا جديد وسعرها كام وهل تركب علي الاسبلتير العادي ولا لازم اغير الكتروني ارجو الافاده ولك كل التقدير والاحترام

بارك الله فيك على كلامك الطيب وجزاك الله كل خير .
اما بخصوص سؤال حضرتك عن الموبينه المارلى الايطالى فهى ان شاء الله متوفره وسعرها 40 جنيه وهى تركب على الاسبراتير العادى .

hossameldaly 27-02-2012 08:42 AM

هل يوجد مواتيرأستراد تاتى من الخارج 1300cc بفتيس 4 غيار وده مايقصرشى عمر الموتور أرجو الافادة للاهمية

yasser.omar 27-02-2012 10:33 PM

:12EA7A~153:
الى الاخ العزيز الاستاذ طارق
فى البداية لحب اقول لحضرتك "من حبه ربه حبب فيه خلقه" وده بصراحة اللى انا شايفه هنا من اعضاء المنتدى
علا الله قدرك واضاء الله وجهك وزاد الناس فى حبك
انا كان عندى استفسار كام سعر تابلوه الاوبل للــ 128 لان انا عاوز الاوبل ومش عاوز الاونو وهل تركيبه هيكون ارفع القديم وركب الجديد ولا هيحتاج قص والحاجات دى وبالمر كنت عاوز اعرف سعر الطارة لنفس التابلوه بالزور بعلبة دراعات النور والاشارات وغطاها يعنى كله على بعضه كام
والف شكر لك :CONGRA~238:

طارق ابوذيد 03-03-2012 04:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser.omar (المشاركة 623776)
:12EA7A~153:
الى الاخ العزيز الاستاذ طارق
فى البداية لحب اقول لحضرتك "من حبه ربه حبب فيه خلقه" وده بصراحة اللى انا شايفه هنا من اعضاء المنتدى
علا الله قدرك واضاء الله وجهك وزاد الناس فى حبك
انا كان عندى استفسار كام سعر تابلوه الاوبل للــ 128 لان انا عاوز الاوبل ومش عاوز الاونو وهل تركيبه هيكون ارفع القديم وركب الجديد ولا هيحتاج قص والحاجات دى وبالمر كنت عاوز اعرف سعر الطارة لنفس التابلوه بالزور بعلبة دراعات النور والاشارات وغطاها يعنى كله على بعضه كام
والف شكر لك :CONGRA~238:

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .
أخى العزيز بارك الله فيك وجزاك الله كل خير على كلام حضرتك الطيب .
أما بخصوص سؤال حضرتك عن الطبلوه والاطمه للاوبل كورسا فسعر الطبلوه 400 جنيه وسعر الاطمه 250 جنيه .
أما بخصوص التعديل فلا يوجد اى فرق فى المقاسات واهم شئ ان يأتى الطبلوه بالضفيره الخاصه للامبيرات والاطمه حتى تستطيع تشغيل الامبيرات بالكامل ووفقك الله .

الساعة الآن 01:39 PM.