مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=43313)

Bahi 18-12-2010 12:23 PM

رد: صور مقابلة الاسكندريه 17/12/2010

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م/محمد نعيم (المشاركة 316671)
و الله أنا كان نفسي أتعرف علي حضرتك النهاردة بس للأسف حضرت الاجتماع ألي بعد الصلاة و كنت لازم أستأذن و أمشي علشان كنت مشغول.

بس أن شاء الله نتعرف قريب

بأذن الله يكون لى الشرف قريبا يا محمد بك والحقيقة أشتقت لمعرفتك أيضا بعد سماع كل خير عنك من أعضاء رابطة الاسكندرية المحظوظين بلقائك الكريم خصوصا مهران بك طبعا الذى يكن لك معزة خاصة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى (المشاركة 316801)
واحب اضيف دول كمان وبجد مقابلة ولا احلى وشكرا لكل الاخوة الاعضاء على اليوم الجميل ده
وشكرا لحازم حضر لانه جه من المحلة الكبرى وسافر بالليل متاخر بس والله يوم من احلى ايام المقابلات

(what) لازم يعنى تضيف شوية الصور دول يا بدر بك وتركب صورتى جنب كريم بالفوتوشوب؟!
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى (المشاركة 316843)
والله يااستاذ اشرف ماكنش فيه ابو العباس واستمرت السهرة فى دوار جحا فى داون تاون للساعة 11 مساء وانا مشيت 9 وكان كريم ومحمد فيصل واحمد بدر وحازم خصر وهشام باهى (مع حفظ الالقاب للجميع ) لسه قاعدين واستاذ هشام جه 6 و 35 دقيقة متاخر يعنى

(what) وكمان بتسيح وتفترى عليا!!! (what)

لكن فى الحقيقة مقابلتك ومجالستك كانت ممتعة وشرف كبير كما سمعت عنك دوما

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى (المشاركة 316807)
وفى نقطة عشان قولت لازم افصحه الاخ معتز صاحب الجرار الزراعى ماجاش المقابلة وباع رجالة مصرموتورز عشان كان خارج مع .... GIFT4U

يعنى باع رجالة مصرموتورز عشان كده متخيلين وايه رايك ياحازم باشا ياللى جاى من المحلة ومسافر فى اللى يعمل كده .؟ANAA7TG

بس النسكافية اللى طلبتة كان "مزز" أوى زى بتاع معتز بك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 316809)
انا حاسس ان ديه مقابلة تانية فين الحاج هشام باهي قائد السرب الجوي والكاتيبة اللي كانت جايه المقابلة ديه ده انا قولت ان اسكندرية مش هيكون فيها رجل لحد يمشي في الشارع من الناس هههههههههههههههههههه

ضحكوا علية يا أحمد بك وقالولى ان المقابلة بالليل فى المرسى أبو العباس ورحت هناك وقفت على باب الجامع مستنى ... ان حد ييجى ... أبدا

ايه ياترى بس الحقيقة جت بفايدة لأنى صعبت على الناس أفتكرونى واحد بلدياتهم (what) ومعييش فلوس أروح فلمولى قرشين حلوين وجبرت!!! 444546

اعتذارى الشديد ورجائى الصادق لتقبل أسفى لكل من حضر المقابلة ولم يكن لى شرف رؤيتة نظرا لوقتى الضيق وارتباطاتى العائلية الملحة وعلى رأسهم أشرف قبطان ووالد كريم بك ...

لا مؤاخذة يا جماعة كنت معزوم على الغداء عند أخويا الكبير وزوجتة الطباخة الماهرة وحط 500 خط كدة تحت الماهرة!!!!

Bahi 18-12-2010 12:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 (المشاركة 316852)
والله من ساعة لما سبتكم وانتوا واحشنى
مانسيتكمش غير لما كنت قدام الظابط بتاع الفحص الفنى للعربية والحمد لله نجحت بالواسطة بلد شهدات صحيح

مبروك بس فحص فنى فين؟ هو أنت سافرت ورحت أشمون من ورايا ولا اية الحكاية؟!!

احمد بدر1978 18-12-2010 12:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bahi (المشاركة 316862)
مبروك بس فحص فنى فين؟ هو أنت سافرت ورحت أشمون من ورايا ولا اية الحكاية؟!!

لا ياباشا كنت فى مرور العجمى انا اقدر انا ان شاء الله بكرة جى لسة بربط مع كورسير عشان ياخد اجازة عشان انا ما بحبش اسوق فى قاهرة المعز ادعيلة ياخد اجازة

Bahi 18-12-2010 12:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 (المشاركة 316868)
لا ياباشا كنت فى مرور العجمى انا اقدر انا ان شاء الله بكرة جى لسة بربط مع كورسير عشان ياخد اجازة عشان انا ما بحبش اسوق فى قاهرة المعز ادعيلة ياخد اجازة

وأنا حسبقك النهاردة بالليل ان شاء الله وأنتظرك على أحر من الجمر فى القاهرة بأذن الله (علشان بالمرة تقولى مقابلة الاسكندرية مهران بك حدد مكانها ولا لسة؟)

AbOnOrA 18-12-2010 12:43 PM

ماشاء الله صحبة جميلة ويارب متجمعين فى الخير دائماً
واعذرونى عن الغياب عنكم لظروفى القهرية حالياً وان شاء الله معاكم فى المقابلة الجاية علشان بجد نفسى اتعرف على استاذ اشرف ومهران وباهى ونفسى اشوف بدر واحمد ومعتز وكريم وايمن
SLAM

الساعة الآن 09:57 AM.