مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   رينو لوجان Logan (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   استلمنا لوجان بعرض من المصريه للسيارات (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=83135)

mohamedsalahelden 02-04-2012 09:25 PM

استلمنا لوجان بعرض من المصريه للسيارات

انا النهارده استلمت اللوجان بلاك لاين المانيوال بتاعت اختى رحت استلمتها العربيه المفروض تعمل 71900 بسعر التوكيل خلصناها ب71400 والنهارده اما جيت استلمتها خربشت كارت لقيتنى كسبت 500 جنيه وده عرض موجود من المصريه تخربش كروت واقل شئ فيها 500 جنيه بقت العربيه واقفا علينا ب70900 ربنا يباركلها فيها
اه وعلى فكره انا كنت حاجز الاوتوماتيك فى التوكيل فى 3 فبراير استلمتها يوم الخميس اللى فات وانا وهيا مستنيين ورق العربيتين وان شاء الله هعمل تقرير محترم عن الاوتوماتيك بما انى كنت راكب اللوجان 3 سنين واعرف خباياها كلها وهنعرف مع بعض هل عيوب اللوجان تم تعديلها فى الاوتوماتيك ولا لا

shatara 02-04-2012 09:46 PM

رد: استلمنا لوجان بعرض من المصريه للسيارات

ربنا يبارك فيهم و يكفيهم العين
مستنى متابعتك للاوتوماتيك يوم بيومSLAM

mohamedsalahelden 02-04-2012 09:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shatara (المشاركة 645436)
ربنا يبارك فيهم و يكفيهم العين
مستنى متابعتك للاوتوماتيك يوم بيومSLAM

والله ان شاء الله هطمن الناس كلها بالنسبه لاوتوماتيك لانى بسافر كتير اوى من اسكندريه للقاهره كل اسبوع مره فبيبان لو فيه اى شئ بيظهر فى العربيه واكيد الكل بيسأل عن العزم بعد اشاعه ان عزمها ضعيف

ahmedashraf 06-04-2012 03:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden (المشاركة 645430)
انا النهارده استلمت اللوجان بلاك لاين المانيوال بتاعت اختى رحت استلمتها العربيه المفروض تعمل 71900 بسعر التوكيل خلصناها ب71400 والنهارده اما جيت استلمتها خربشت كارت لقيتنى كسبت 500 جنيه وده عرض موجود من المصريه تخربش كروت واقل شئ فيها 500 جنيه بقت العربيه واقفا علينا ب70900 ربنا يباركلها فيها
اه وعلى فكره انا كنت حاجز الاوتوماتيك فى التوكيل فى 3 فبراير استلمتها يوم الخميس اللى فات وانا وهيا مستنيين ورق العربيتين وان شاء الله هعمل تقرير محترم عن الاوتوماتيك بما انى كنت راكب اللوجان 3 سنين واعرف خباياها كلها وهنعرف مع بعض هل عيوب اللوجان تم تعديلها فى الاوتوماتيك ولا لا

مبرووووووك ويديك خيرها ويكفيك شرها يارب.

طيب سؤال لذيذ ... إنت كنت راكب لوجان منوال؟ هل بعتها ؟ ولو بعتها, هل تعبتك في بيعها وبعتها بكام لو ممكن؟

منتظر لتجربتك مع الأوتوماتيك عشان دي إللى أنا مهتم بيها.

Emgrand 06-04-2012 04:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedashraf (المشاركة 647365)
مبرووووووك ويديك خيرها ويكفيك شرها يارب.

طيب سؤال لذيذ ... إنت كنت راكب لوجان منوال؟ هل بعتها ؟ ولو بعتها, هل تعبتك في بيعها وبعتها بكام لو ممكن؟

منتظر لتجربتك مع الأوتوماتيك عشان دي إللى أنا مهتم بيها.

ام 70 دى المانيوال

الساعة الآن 06:00 PM.