مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   رينو لوجان Logan (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   اغيثونى يا لوجانويه!!!!!!!!!!!!!!!! (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=44426)

fahd alex 26-12-2010 10:22 PM

اغيثونى يا لوجانويه!!!!!!!!!!!!!!!!

انا انشاء الله اليومين الجايين هشترى لوجان بس محتااار حيره جامده جدا فى اختيار لون العربيه

محتار مابين اللون الفيرانى (الرمادى الغاامق)
ومابين اللون الفضى الميتاليك

علما بانى اسكن فى شارع النصر فى سموحه والشارع ده بصراحه كلله تراب وررمل فى الشارع
فكتير نصحونى انى اشترى الفضى عشان الفيرانى هيبان فيه التراب والوساخه بسهوله عكس الفضى

ممكن تفيدونى بسرعه رأيكم ايييه؟؟

MOUSTAFA_SAAD 26-12-2010 11:57 PM

رد: اغيثونى يا لوجانويه!!!!!!!!!!!!!!!!

الفيرانى اكيد حيبلت فيه التراب بسهوله
حاول تبص على البترولى لون تحفه عليها وده اللون اللى جيبته ومابيبانش فيه التراب جامد

asus_matrix32 27-12-2010 03:08 AM

أقولك ياصديقى خليك فى الفضى أنا مستلم عربيتى فضى من أسبوع وكانت عينى هتطلع على رمادى بس كنت أخر واحده وهاف أوبشن فا أضطريت أخد الفضى علشان فول أوبشن وكان أختيار اللون هايل صدقنى شوف النصيب وكانت موجوده البترولى على الحقيقه مش قد كده يعنى بصراحه خليك فى الفضى ROSE4Uوفى النهايه الالوان أذواق

abo-gamal 27-12-2010 09:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fahd alex (المشاركة 324994)
انا انشاء الله اليومين الجايين هشترى لوجان بس محتااار حيره جامده جدا فى اختيار لون العربيه

علما بانى اسكن فى شارع النصر فى سموحه والشارع ده بصراحه كلله تراب وررمل فى الشارع
فكتير نصحونى انى اشترى الفضى عشان الفيرانى هيبان فيه التراب والوساخه بسهوله عكس الفضى

انا اشتريت لوجان فضى وبصراحة اللون حكاية واعتقد انه افضل الالوان وخاصة انه متماشي مع الوان السيارة الداخلية

ASHERIF 29-12-2010 05:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fahd alex (المشاركة 324994)

الالوان الفاتحة ( فضي - ابيض ) يبان فية الخربشة و الخبطات ربنا يبعدنا عنها جميعا لكن ميبناش فيها عليها التراب اوي و في عربيات بيكون الالوان الفاتحة حلوة عليها جدا و متناسقة مع التجهيزات داخل العربية
الالوان الغامقة ( فيراني - بترولي) ميبناش فيها الخربشة و الخبطات ربنا يبعدنا عنها جميعا لكن يبان عليها التراب اوي و برضة في عربيات بيكون الالوان الغامقة حلوة عليها جدا و متناسقة مع التجهيزات داخل العربية
انت بقى ذوقك ايه و عاوز ايه ؟ :)

الساعة الآن 01:29 PM.