مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   التعديلات الشكلية (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=127)
-   -   عمل جلد طبيعي لطارة الدريكسيون بالصور (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=6221)

zakar0tta 09-12-2010 05:25 PM

رد: عمل جلد طبيعي لطارة الدريكسيون بالصور

الصور يامان تاني بلييز لاني عاوز اعمل الحوار دة ومش قادر اشوف الصور حتي في المرة التانية وسملي علي عم حربيGIFT4UROSE4U

Badr Salah 12-12-2010 03:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة emadnd (المشاركة 302256)
شكلها حلو
ولو كان حط اسفنج خفيف تحت الجلد كانت هتبقي احلي
لكن كده بردو كويسة وشكلها حلو
بس السعر عالي اوي
ب200 جنية اجيب جاكت جلد محترم
لكن علي العموم مبروك عليك و ربنا يستر طريقك ويكفيك شر المستخبي علي الطرق جوه البلد وبره البلد
وربنا معاك

على فكرة 180 جنية بقه سعر قديم اوي
انا رحت لورشة حربي بالماتركس امبارح وقلي ها تتكلف 250 جنية من غير الكهربائي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drmagola (المشاركة 303899)
مش غالية شوية
اصل انا بافكر اعمل واحدة

معلش يا باشا بقة غالية شويتين السعر الجديد عند حربي 250 جنية يا بلاش

اسد 12-12-2010 04:06 AM

اولا مبروك عليك الطارة الجديدة بس لو سمحتلى انا لى تحفظ بسيط كان المفروض يكون الجلد نفس لون الطارة الاصلية لانى شايف فى الصورة ان الجلد اللى عمله لونه اسود والغطاء فى النص لونه رمادى غامق واتمنى انى اكون غلطان او درجة الفلاش مغيرة الصورة عن الطبيعة ثانيا انا سألت عتده من يومين قال لى السعر الحالى 250 جنيه فاستغليته طبعا ورحت اشتريت طارة دزكسيون استيراد حالتها فوق الممتازة ب 200 جنيه بس واكيد السروجية التانيين ارخص من كدة بس الظاهر ان كل اسم وله تمن وربنا يرزقنا جميعا وان شاء الله انا ناوى اكسى القديمة عند سروجى اعرفه وابقى اقولكم على السعر اللى عملت به

Badr Salah 13-12-2010 05:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسد (المشاركة 310915)
اولا مبروك عليك الطارة الجديدة بس لو سمحتلى انا لى تحفظ بسيط كان المفروض يكون الجلد نفس لون الطارة الاصلية لانى شايف فى الصورة ان الجلد اللى عمله لونه اسود والغطاء فى النص لونه رمادى غامق واتمنى انى اكون غلطان او درجة الفلاش مغيرة الصورة عن الطبيعة ثانيا انا سألت عتده من يومين قال لى السعر الحالى 250 جنيه فاستغليته طبعا ورحت اشتريت طارة دزكسيون استيراد حالتها فوق الممتازة ب 200 جنيه بس واكيد السروجية التانيين ارخص من كدة بس الظاهر ان كل اسم وله تمن وربنا يرزقنا جميعا وان شاء الله انا ناوى اكسى القديمة عند سروجى اعرفه وابقى اقولكم على السعر اللى عملت به

مبروك عليك يا اسد الطارة الإستيراد انا برضة لما قلي ان كسوة الطارة تتكلف 250 جنية سبته ومشيت اصل عمك حربي اشتهر واطسيت وبيحدد سعره واللي عجبة يشيل

اسد 13-12-2010 09:13 PM

الله يبارك فيك ماهو برضه الواحد له عقل اكسى ولااجيب اصلى ارخص بس طبعا الموضوع مختلف اذا كانت الطارة فيها ايرباج زى بتاعة صاحب الموضوع لان الاستيراد تبدأ من 700 جنيه فالكسوة بالنسبة له ارخص حتى لو قال له 400 جنيه هيكون اللى عايز يكسى هو الكسبان

الساعة الآن 12:13 AM.