مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=118)
-   -   حد عنه معلومات عن الكاسيت الmp3 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=21557)

ahmedraafat00 05-03-2010 03:57 PM

حد عنه معلومات عن الكاسيت الmp3

السلام عليكم
انا يا جماعه كنت شوفت فى احد المحلات المعروفه فى الاسكندريه كاسيت مكتوب عليه mp3 player وشكله نضيف هوا تقريبا كده بيشغل الام بى ثرى على طول يعنى بدخل فيه الام بى ثرى وهوا يقراه
وكان سعره 170 جنيه
انا عايز اعرف ايه نظامه؟
وهل هوا كويس ولا لا؟
وهل بيشغل راديو ولا لأ؟
وخيرا فيه عيوب ولا لا
علما بان الكاسيت اللى عندى زبااااااااااله و قلافنى فى عيشتى و كل لما اعلى الصوت يبقى فيه خروشه و صدى
و انا ميزانيتى مش كبيره فى حدود 300 جنيه وعايز يعنى كاست و سماعتين ومش لازم صب وكده المهم عندى دلوقتى الصوت يكون نقى ولما اعلى الصوت يكون برده نقى لانى كده كده فى الصيف هجيب كاسيت نضيف cd
ياريت لو حد عنده اى معلومه او فكره مؤقتا فى حدود 300 جنيه يكون نتيجتها انى اسمع صوت نقى و كويس يقولى لانى زهقت من الكاسيت الزباله اللى عندى
شكرا واسف على الاطاله

SpareCar 05-03-2010 05:07 PM

رد: حد عنه معلومات عن الكاسيت الmp3

فى نوع اسمه دى اس تى معا ضمان سنة فى يو اس بى وى مامورى كارد وى راديو وسعرة اقل من 300ج

sayedbahria 13-03-2010 02:53 AM

شوف يا مان انا اشتريت 2 كاسيت من الىانت شوفته اول واحد كان ميسوبيشى بامانه فى عيوب كتيره اول حاجة لو مش اتوصل معاه جى ام او حاجة انشالة لو جى ام صينى بخمسين جنيه حتى مش ايدك صوت خالص ايبقى واضى جدااااااااا علشان كنت انا وواحد صاحبى مركبين نفس الكاسيت وانا مركب معاه جى ام صينى الصوت عندى وهو على 8 اكنه على 40 عنده ده اول عيب تانى عيب مش بيجرى فولدرات لازم تجرى ا غنية اغنية علشان تجيب الفولدر الى بعده والى خلانى ابعيه الاسباب ده وجبت واحد تانى برضه صينى زيه نفس المشاكل مش بيجرى الفولدرات بالرغم من انه فى زرار مخصوص لتغير الفولدر وعلشان مركب جى ام معرفش بقى مشكلى الصوت ده فيه ولا

waelsalah 30-03-2010 02:43 PM

انا عندى مشكلة فى mp3 الولاعه بيشتغل والعربية واقفه ولما تدور او مع اى مطب يفصل الكهربائي بيقولى ان كهربة العربية عاليه ومش هيظبط معاك هات mp4 بس وحش فى شحنه وكمان اشتغلت ع الموبايل بس برده مش مريحنى واخيرا واحد بتاع تصليح كاسيتات بيقولى فى جهاز كده ب 60 ج بيحول الكاسيت العادى لفلاشه وهو بريموت ويغنى عن mp3 الولاعه حد جربه يجماعه وكمان هل عندكوا فكره تنك 128 كام لتر واستهلاكها الطبيعي ايه حيث انها 1100 سي سي
معلش طولت عليكم

mansoub504 30-03-2010 04:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amirspare (المشاركة 144185)
فى نوع اسمه دى اس تى معا ضمان سنة فى يو اس بى وى مامورى كارد وى راديو وسعرة اقل من 300ج

امير باشا معلش انا عندي استفسار
انا شفت كاست في يو اس بي وفيه كمان مكان لكارت ميموري مافيش حاجه زي ده عليها ضمان وتكون مركه ولو نص محترمه حتي يعني متكونش صين والعياز بالله

الساعة الآن 10:36 AM.