مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   الحمد لله قابلت سومو و اسلام جلال (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=11277)

bmkbmk 02-08-2009 08:49 PM

الحمد لله قابلت سومو و اسلام جلال

السلام عليكم يا مصر موتورز
رجعت لكم بعد غياب طويل عن المنتدى مع انى كنت فى مصر :)

الحمد له رجعت الكويت بعد رحلة السفر البرى المليئة بالمغامرات و الحمد لله قابلت المهندس سومو و المهندس اسلام جلال فى عروس البحر الابيض المتوسط قبل السفر باربعة ايام و انا بجد كان نفسى اقابل كل الناس و كل اخواتى فى مصر موتورز و خصوصا بعد ما قابلت سومو اللى مش ممكن تقدر تزهق و انت قاعد معاه و المهندس اسلام اللى بجد تتمنى يكون لك اخ كبير زيه و مع ان الوقت كان ضيق بس بجد استمتعت جدا و اتشرفت انى قابلتهم و اتكلمنا فى حاجات كتير و ما شاء الله عليهم فاهمين قوى فى العربيات يا رب يكون عندى حتى ربع المعلومات اللى عندهم

و لفينا شوية انا و سومو فى اسكندرية و رحنا اتفرجنا غلى فيات برافو فى توكيل فيات و رحنا جراج ميشيل احد شفنا الكام عربية التعبانين اللى عنده فيرارى على لمبرجينى على حاجات كدة و بعدين رحنا ضربنا ايس كريم فى بحرى بجد كانوا يومين جمال جدا

و الاستاذ وائل ابو نورا مشكورا كلمنى و قال لى ان ميعاد المقابلة هيبقى 31 يوليو للاسف مكنش ينفع معايا لانى انطلقت من مصر يوم 30 الف شكر ليك يا ابو نورا على اهتمامك و ده مش غريب عليك و يارب اقدراشوفكم قريبا فى اقرب فرصة

و انا بفكر بصراحة ان احنا نعمل مقابلات مصر موتورز فرع الكويت للاعضاء الكرام المقيمين فى الكويت ,,, ربنا يسهل يا رب و ننظمها قريبا ...

و انتظروا موضوعى عن رحلة السفر البرى من الكويت الى مصر و رحلة الرجوع ايضا ...
و ربنا يبلغنا جميعا رمضان و نحن فى اتم صحة و عافية و كل خير يا رب

Dr. Bolbolan 02-08-2009 09:01 PM

رد: الحمد لله قابلت سومو و اسلام جلال

حمدلله عل السلامه يابوكمال !

أنا كمان كان نفسى أقابلك وممكن أجيلك الكويت لآنى على بعد 80 كم من الخافجى !

بس انت شوف كده ممكن لو واحد مصرى معاه اقامه فى السعوديه ممكن يدخل الكويت بدون تأشيره

ولا لآ ! وأنا لى قرايب وأصدقاء كوايته كمان ! بس انت أقرب لى منهم !

عموما كويس انك قابلت اسلام و سومو ( ومالا يدرك كله لا يترك كله ) ! ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan :waving:

فاطومه المصريه 02-08-2009 09:16 PM

وعليكم السلام
وتروح وترجع بالسلامه ان شاء الله
وكل عام وانت طيب

bmkbmk 02-08-2009 09:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan (المشاركة 64478)
حمدلله عل السلامه يابوكمال !

أنا كمان كان نفسى أقابلك وممكن أجيلك الكويت لآنى على بعد 80 كم من الخافجى !

بس انت شوف كده ممكن لو واحد مصرى معاه اقامه فى السعوديه ممكن يدخل الكويت بدون تأشيره

ولا لآ ! وأنا لى قرايب وأصدقاء كوايته كمان ! بس انت أقرب لى منهم !

عموما كويس انك قابلت اسلام و سومو ( ومالا يدرك كله لا يترك كله ) ! ptmnlo123per154

Dr. Bolbolan :waving:

والله و انا يا دكتور كمان كان نفسى جدا اقابل حضرتك و سومو كلمنى كتير جدا عن حضرتك والله
و انا هسال لحضرتك عن موضوع دخول الكويت و يارب يا رب يكون ينفع الدخول و الله حضرتك هتنور الكويت كلها هاجى استنى حضرتك على الحدود ,,, و باذن الله نقضى وقت جميل و يشرفنى جدا يا باشا انى اكون اقرب واحد لحضرتك فى الكويت

bmkbmk 02-08-2009 09:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فاطومه المصريه (المشاركة 64482)
وعليكم السلام

وتروح وترجع بالسلامه ان شاء الله
وكل عام وانت طيب

ربنا يخليكى يا فاطومة و كل سنة و حضرتك طيبة و بالف خير يا رب

الساعة الآن 03:37 AM.