مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   124 و 125 و 131 و 132 (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=218)
-   -   رابطة ملاك القوية فيات 125 لتبادل المعلومات ؟ (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=54701)

طارق ابوذيد 19-06-2011 09:24 PM

رد: رابطة ملاك القوية فيات 125 لتبادل المعلومات ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudeka (المشاركة 457836)
لو سمحت يا شيخ طارق القي فين جلب العفشة ألماني او أسباني ؟؟؟

اخى العزيز ان شاء الله الجلب الاصليه متوفره فى محلات فيات 2000 شارع رمسيس
وايضا عند محمد يوسف فى الدقى شارع التحرير
والله يوفقك .

mahmoudeka 20-06-2011 05:38 PM

لو سمحت يا شيخ طارق انا هكلمك انهاردة باليل علي الموبيل عشان انا أستخرت ربنا ونويت انشاء الله أغير الموتور والفيس ويشرفني أني أشتري من حضرتك موتور وفتيس لو مكنش عند حضرتك مانع موتور البولونيز 1600 واحد كامة مع الفتيس بتاعه وعلي البركة انشاء الله . وارجو من الله عز وجل ان يكون الموتور والفتيس متوفر عند حضرتك وان لم يكن متوفر عند حضرتك سوف انتظر لحين توافره . وحضرتك عارف اني ساكن بجوار عزبة شلبي ولكني أخاف من شراء موتور او فتيس بايظين واقع في مشاكل مع التاجر لاني مجرب قبل كده الحكايات دي والله المستعان \...؟:THE_PR~18:

طارق ابوذيد 20-06-2011 10:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudeka (المشاركة 458693)
لو سمحت يا شيخ طارق انا هكلمك انهاردة باليل علي الموبيل عشان انا أستخرت ربنا ونويت انشاء الله أغير الموتور والفيس ويشرفني أني أشتري من حضرتك موتور وفتيس لو مكنش عند حضرتك مانع موتور البولونيز 1600 واحد كامة مع الفتيس بتاعه وعلي البركة انشاء الله . وارجو من الله عز وجل ان يكون الموتور والفتيس متوفر عند حضرتك وان لم يكن متوفر عند حضرتك سوف انتظر لحين توافره . وحضرتك عارف اني ساكن بجوار عزبة شلبي ولكني أخاف من شراء موتور او فتيس بايظين واقع في مشاكل مع التاجر لاني مجرب قبل كده الحكايات دي والله المستعان \...؟:THE_PR~18:

كلمنى على الخاص بعد الساعه 12 ليلا على الخاص وتشرفنى هذه الثقه الغاليه واعتز بها

ابو عائشه 28-06-2011 11:23 PM

اخونا طارق كيفك وكيف الأستاذ زياد يارب يكون بصحه وعافيه

انا الحمد لله ربنا كرمنى وإشتريت عربيه 125 دخلت عربيتى السيات 133 فيها ودفعت 6500 جنيه نظرا لإن حاله عربيتى كانت سيئه للغااااااااايه عايزه عربيه تقريبا

المهم إن العربيه وانا ماشى مبتبقاش ثابته يعنى بتعوم شويه مع الدركسيون وحاسس إنها الإسكتره كلها عايزه تتغير وإحتمال اظبط العفشه كلها مره واحده ومش عارف هتكلفنى قد إيه واكيد مش هعرف اشتريها من مكان تانى غير من عند حضرتك نظرا للثقه والسمعه إللى حضرتك بتتمتع بيها فهل لو من عندك محتاج اعرف العنوان وهتكلفنى قد إيه لو العفشه كلها من غير المساعدين وحضرتك تنصحنى اعمل إيه الأول وربنا يبارك فيك

وعلى فكره يا جماعه انا من موقفى هذا بنضم ليكو فى رابطه ملاك القويه فيات 125 :joy23:

mahmoudeka 28-06-2011 11:55 PM

:260309~352:

الساعة الآن 05:16 AM.