مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تقسيط السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=62)
-   -   اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز ) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=39536)

refath 30-05-2011 10:05 AM

رد: اكبر عرض تقسيط مباشر بدون بنك(حصرى مصر موتورز )

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة refath
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا كنت عايز عربية مستعملة تكون لانوس او فيرنا فى حدود من 45 الف
والمقدم ان شاء الله حيكون 22000 جنيه ومش حقدر ادفع قسط اكتر من 600 جنيه شهريا انا دخلى الشهرى 2400 جنيه
ويا ريت يكون تقسيط مباشر
اقتباس:

ممكن اعرف حضرتك مقيم فى القاهرة ولا لا
للاستفسار السريع
09009488
مقيم فى القاهرة وبعمل بشركة قطاع خاص
وانا كلمت حضرتك على النمرة اللى اخرها 222 امبارح وحضرتك مردتش

motasem 30-05-2011 09:28 PM

<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchem as/> <w:SaveIfXMLInvalid>false </w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>fal se</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderT ext>false</w:AlwaysShowPlaceholderTe xt> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>Microsoft InternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"جدول عادي"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
اولا بحييك يا استاذ سيف ..حقيقى موضوع رائع

ثانيا انا من المنصورة وكنت عاوز اشترى اسبرانزا a113.. تقسيط مباشر

طيب بس انا عندى استفسارين

الاول طبعا حضرتك ذكرت ان التقسيط المباشر قاصر على المقيمين فى القاهرة

اما بالنسبة للاقاليم فالمعاملة هتبقى عن طريق البنك

طيب انا اخويا مقيم فى القاهرة ويمتلك شقة تمليك ...فهل ممكن يكون ضامن ليا ؟؟

التانى انا لا استطيع اثبات دخلى

بس انا ممكن ادفع 30 الف مقدم ..يعنى اكتر من 50% من قيمة العربية

وادفع قسط شهرى 500 جنيه

فهل ممكن المعاملة تتم بهذه الطريقة ؟؟

منتظر رد حضرتك

Saif eldien 06-06-2011 06:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة refath (المشاركة 444372)
مقيم فى القاهرة وبعمل بشركة قطاع خاص
وانا كلمت حضرتك على النمرة اللى اخرها 222 امبارح وحضرتك مردتش

حضرتك فى رقم الخدمة لمصر موتورز
ممكن تكلم علية من التليفون الارضى
09009488

Saif eldien 06-06-2011 07:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة motasem (المشاركة 444991)
<!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchem as/> <w:SaveIfXMLInvalid>false </w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>fal se</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderT ext>false</w:AlwaysShowPlaceholderTe xt> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>Microsoft InternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"جدول عادي"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]-->
اولا بحييك يا استاذ سيف ..حقيقى موضوع رائع
ثانيا انا من المنصورة وكنت عاوز اشترى اسبرانزا a113.. تقسيط مباشر
طيب بس انا عندى استفسارين
الاول طبعا حضرتك ذكرت ان التقسيط المباشر قاصر على المقيمين فى القاهرة
اما بالنسبة للاقاليم فالمعاملة هتبقى عن طريق البنك
طيب انا اخويا مقيم فى القاهرة ويمتلك شقة تمليك ...فهل ممكن يكون ضامن ليا ؟؟
التانى انا لا استطيع اثبات دخلى
بس انا ممكن ادفع 30 الف مقدم ..يعنى اكتر من 50% من قيمة العربية
وادفع قسط شهرى 500 جنيه
فهل ممكن المعاملة تتم بهذه الطريقة ؟؟
منتظر رد حضرتك

حضرتك ممكن اخوك يكون ضامن بس اعرف حضرتك لية مفيش اثبات دخل التقسيط المباشر لازم يكون فى اثبات دخل
للاستفسار السريع
09009488

omda8185 07-06-2011 12:59 AM

استاذ سيف
انا عندي عربية بيجو 205 موديل 85 عايز ابدلها بوحدة نوبيرا 2008 نضيفة وبحالتها
وادفع عليها من 10 الى 15 الف والباقي اقسطه علما بأني مقيم بالبحر الاحمر لكن معايا اخويا مهندس بترول مقيم بالقاهرة وممكن يضمنى ومعاه شقة تمليك ...
تليفوني 0128155838

الساعة الآن 01:59 AM.