مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سيارات مستعملة للبيع (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   آخر أسعار سوق المستعمل (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=9420)

د0تامر محمد 29-05-2011 02:47 PM

رد: آخر أسعار سوق المستعمل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.DNA (المشاركة 442486)
طيب الانترا 2010 2011
خليجي هاي لاين فتحة سقف وكاملة عاملة 10000
كم تساوي
وفابريكة جوه وبره كالزيرو تماماً

2010=95
2011=100000

khaled.DNA 30-05-2011 03:03 AM

انا عاجز عن شكر حضرتك فيما قدمت لي من معلومات عن اسعار السيارت اللي طلبتها اللي بالفعل بتساعدني كتير دلوقتي وانا باخد قرارا الشراء وانا حقيقي بعتبر حضرتك ولي الشرف المتمن والمستشار اللي مش هشتري عربية قبل الرجوع اليه

ارجومن حضرتك فضلا لو تكرمت ترسلي رقم موبيلك او ترن عليا او ترسل لي رسالة وتسمحلي اخد من وقت حضرتك دقيقة في التليفون قبل الشرا اعرض على حضرتك الاحالة اللي معروضة عليا واخد من حضرتك المشورة في السعر قبل اخذ القرار النهائي

خالد
0180801303
وشكرا على مجهودك وجزاك الله عني خيرا

elhamshare 30-05-2011 12:44 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
د.تامر
انا محتار فى شراء اول سيارة لى (ومعنديش الخبره فى انواع السيارات وايهم افضل فى الصيانة واستهلاك البنزين وقطع الغيار) وخصوصاً ان المبلغ اللى معايا مش كبير ... انا معايا حوالى 25 ألف. ناس بتقولى هات مازدا 323 وناس تقولى هات ريجاتا وناس تقولى خليك 128 هتوضبها بالمبلغ وتخليها جامده وناس بتقولى ممكن بالمبلغ ده تجيب هيونداى اكسل هاتش باك احسن من كل اللى فات لان موديلها احدث .
انا اسف طولت عليك بس انا محتار وكل شوية ناس تقولى كلام وانا محتار
فقولت مفيش غير حضرتك اللى هتقولى الخبر اليقين.
فبرجاء المساعدة والافادة ... وشكراً لحضرتك
واسف للاطالة

د0تامر محمد 30-05-2011 12:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elhamshare (المشاركة 444521)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
د.تامر
انا محتار فى شراء اول سيارة لى (ومعنديش الخبره فى انواع السيارات وايهم افضل فى الصيانة واستهلاك البنزين وقطع الغيار) وخصوصاً ان المبلغ اللى معايا مش كبير ... انا معايا حوالى 25 ألف. ناس بتقولى هات مازدا 323 وناس تقولى هات ريجاتا وناس تقولى خليك 128 هتوضبها بالمبلغ وتخليها جامده وناس بتقولى ممكن بالمبلغ ده تجيب هيونداى اكسل هاتش باك احسن من كل اللى فات لان موديلها احدث .
انا اسف طولت عليك بس انا محتار وكل شوية ناس تقولى كلام وانا محتار
فقولت مفيش غير حضرتك اللى هتقولى الخبر اليقين.
فبرجاء المساعدة والافادة ... وشكراً لحضرتك
واسف للاطالة

ال128 مرفوض لأنها سيارة سيئة وكثيرة الأعطال وثباتها ضائع
المازدا 323 جيدة لكن قديمة كذلك الريجاتا لو تلاقى سوزوكى سويفت أو إكسيل بهذا المبلغ يبقى أفضل إختيار

د0تامر محمد 30-05-2011 12:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled.DNA (المشاركة 444257)
انا عاجز عن شكر حضرتك فيما قدمت لي من معلومات عن اسعار السيارت اللي طلبتها اللي بالفعل بتساعدني كتير دلوقتي وانا باخد قرارا الشراء وانا حقيقي بعتبر حضرتك ولي الشرف المتمن والمستشار اللي مش هشتري عربية قبل الرجوع اليه

ارجومن حضرتك فضلا لو تكرمت ترسلي رقم موبيلك او ترن عليا او ترسل لي رسالة وتسمحلي اخد من وقت حضرتك دقيقة في التليفون قبل الشرا اعرض على حضرتك الاحالة اللي معروضة عليا واخد من حضرتك المشورة في السعر قبل اخذ القرار النهائي

خالد
0180801303
وشكرا على مجهودك وجزاك الله عني خيرا

أى خدمة وطلبك مجاب

الساعة الآن 10:57 PM.