مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=43)
-   -   ما هو تقييمك لوكيل سبيرانزا و مراكز الخدمه (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=456)

dr.ahmed gohar 31-07-2010 01:04 AM

رد: ما هو تقييمك لوكيل سبيرانزا و مراكز الخدمه

يا جماعه انا كنت ناوي اشتري اسبرانزا تيجو 1600 وبعدين انتو خليتوني اقلق اوي ايه النظام يعني اجيبها ولا ايه ممكن حد من اهل الخبره يجاوبني

ahmed3137 24-08-2010 05:36 AM

السلام عليكم
بصراحة ياجماعة انا جربت توكيل فى الاسكندرية اللى فى شارع كلية الطب
ناس محترمين ومهنسين فاهمين ومتعاونين بس هو فعلا لما بيكون فى زحمة بيكون صعب ارضاء جميع العملاء
عموما انا تجربتى مع تيجو 2000 سى سى 4 *2
عربية تحفة

cars admire 05-09-2010 12:24 AM

<TABLE style="VISIBILITY: visible" dir=rtl id=MainTable border=0 cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"><TBODY><TR>< TD><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0><TBODY><TR> <TD vAlign=top><TABLE border=0><TBODY><TR><TD colSpan=3><SMALL><SMALL>م قلب أبو الفتوح باعلنا الهوا مجسم في اسبيرانزا M11</SMALL></SMALL>
</TD></TR><TR><TD>eng_se7s@hotma il.com</TD><TD width=5></TD><TD>04/09/2010 :
</TD></TR><TR><TD colSpan=3>
</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD height=15></TD></TR><TR><TD class=BBorder>
اسبرانزا M11 سيارة سيئة للغاية وكلها عيوب والتوكيل بلطجي ومش عارفين ليه حل مش قادرين عليه ومش عارفين نتصرف معاه وبيقولها بالفم المليان مش قادر افيدك في العيب بتاع حضرتك
العيوب كتير
بس عشان مش اطول عليكم انا كتبت في الصفحه بتاعت ال M11 على الموقع ممكن نقراها سوا
وانصحكم برضو ابعدو عن ابو الفتوح وعن اسبرانزا
والله مشاكلها رخمة وبقالها العربية معايا سنة ومش في حل وجمعنا ناس معانا في المأساة دي ومش في فايدة وعملنا شكوى جماعية في حماية المستهلك ومحضر في القسم ولا حياة لمن تنادي
بالله عليكم من يجد في امكانه المساعده من مشرفين الموقع للمساعده في نشرها في الصفحه الاولى
نكون شاكرين 0114414441

</TD></TR></TBODY></TABLE>

fineart607 05-09-2010 02:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire (المشاركة 240973)
<TABLE style="VISIBILITY: visible" dir=rtl id=MainTable border=0 cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"><TBODY><TR>< TD><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0><TBODY><TR> <TD vAlign=top><TABLE border=0><TBODY><TR><TD colSpan=3><SMALL><SMALL>م قلب أبو الفتوح باعلنا الهوا مجسم في اسبيرانزا M11</SMALL></SMALL>

</TD></TR><TR><TD>eng_se7s@hotma il.com</TD><TD width=5></TD><TD>04/09/2010 :

</TD></TR><TR><TD colSpan=3>

</TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR><TR><TD height=15></TD></TR><TR><TD class=BBorder>
اسبرانزا M11 سيارة سيئة للغاية وكلها عيوب والتوكيل بلطجي ومش عارفين ليه حل مش قادرين عليه ومش عارفين نتصرف معاه وبيقولها بالفم المليان مش قادر افيدك في العيب بتاع حضرتك
العيوب كتير
بس عشان مش اطول عليكم انا كتبت في الصفحه بتاعت ال M11 على الموقع ممكن نقراها سوا
وانصحكم برضو ابعدو عن ابو الفتوح وعن اسبرانزا
والله مشاكلها رخمة وبقالها العربية معايا سنة ومش في حل وجمعنا ناس معانا في المأساة دي ومش في فايدة وعملنا شكوى جماعية في حماية المستهلك ومحضر في القسم ولا حياة لمن تنادي
بالله عليكم من يجد في امكانه المساعده من مشرفين الموقع للمساعده في نشرها في الصفحه الاولى
نكون شاكرين 0114414441

</TD></TR></TBODY></TABLE>

لاحول ولا قوة الا بالله العربيه كويسه وزى الفل مع ناس وفى ناس بتشتكى ياريت نعمل موضوع واحد

eslam rslan 11-09-2010 12:07 PM

اية أخبار m 11 ؟

الساعة الآن 05:44 PM.