مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سيارات مستعملة للبيع (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   آخر أسعار سوق المستعمل (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=9420)

sakaspider 09-04-2011 11:54 AM

رد: آخر أسعار سوق المستعمل

يا جماعة معروض عليا عربية جين 2 مانيوال موديل 2006 عاملة 130 ألف كيلوا و متغيرها إسطوانة و ديسك و كاوتش جديد و رشة نضافة بس كهربة المرايات و الزجاج مش شغال تمام و عاوز يتصلح و فيها نقرة في الكابوت و شرخ في الزجاج البريبيز لكن باقي العربية تمام و حالة الموتور تقريبا 90 % و الصالون ممتاز و سقف العربية من غير رش و من جوة العربية ممتازة و سحبها ممتاز و التكيف تمام و العدادات ممتازة و التابوة رائع و نظام الصوت تمام و نقل الغيارات تمام و الفرش حالتة 85 % و مفيهاش خبطات بس متغيرها إكسدامات أمامي و خلفي و البطارية تمام و دواخل فبريكة و صاحب العربية صاحبي من 23 سنة يعني مش حيغشني و رخصة العربية منتهية يعني يوم ما أشتريها هو حيدفعلي مصاريف نقل الملكية كلها و الرخصة الجديدة حتكون بإسمي و هو طالب فيها نهائي
45000 جنيه حاولت أنزل معاه ما وافقش
يا جماعة أنا بثق في كل أعضاء المنتدي فياريت بالله عليكم لا تبخلوا بالرد أتوكل علي الله و أشتريها ولا لأ

sakaspider 09-04-2011 11:55 AM

ياريت يا أستاذ تامر تقولي رأيك علشان رأيك يهمني
يا جماعة معروض عليا عربية جين 2 مانيوال موديل 2006 عاملة 130 ألف كيلوا و متغيرها إسطوانة و ديسك و كاوتش جديد و رشة نضافة بس كهربة المرايات و الزجاج مش شغال تمام و عاوز يتصلح و فيها نقرة في الكابوت و شرخ في الزجاج البريبيز لكن باقي العربية تمام و حالة الموتور تقريبا 90 % و الصالون ممتاز و سقف العربية من غير رش و من جوة العربية ممتازة و سحبها ممتاز و التكيف تمام و العدادات ممتازة و التابوة رائع و نظام الصوت تمام و نقل الغيارات تمام و الفرش حالتة 85 % و مفيهاش خبطات بس متغيرها إكسدامات أمامي و خلفي و البطارية تمام و دواخل فبريكة و صاحب العربية صاحبي من 23 سنة يعني مش حيغشني و رخصة العربية منتهية يعني يوم ما أشتريها هو حيدفعلي مصاريف نقل الملكية كلها و الرخصة الجديدة حتكون بإسمي و هو طالب فيها نهائي
يا جماعة أنا بثق في كل أعضاء المنتدي فياريت بالله عليكم لا تبخلوا بالرد أتوكل علي الله و أشتريها ولا لأ

د0تامر محمد 09-04-2011 02:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sakaspider (المشاركة 395215)
ياريت يا أستاذ تامر تقولي رأيك علشان رأيك يهمني

طالما أصدقاء كده يبقى اللى فى جيبك فى جيبه والسعر معقول

د0تامر محمد 09-04-2011 02:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_safi (المشاركة 395083)
تامر باشا كنت عايز اعرف رايك ايه فى اوبل كورسا موديل 98 او 99
والسعر فى حدود كااام؟

سيارة جيدة وعملية
السعر من 30-33

hamadaspidar 09-04-2011 02:53 PM

ساعدونى فى تسعير اكسنت موديل 99 موتور 1500 استيراد فبريكه بره وجوه
تكييف + باور+2 زجاج كهرباء +ار بى ام السياره تحتاج مصروف 1000 جنيه وصاحبها طالب فيها 36000 جنيه هل ده سعر مناسب ولا كده غالى ارجو المساعده السريعه وشكرا
<!-- / message --><!-- مواضيع العضو بوست بت -->

الساعة الآن 02:48 AM.