مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=31213)

walidelwahsh 22-12-2010 12:36 AM

رد: تعالوا نتعرف على بعض - اول موضوع مفيد اعمله ههههههههههههههه

اسمي وليد عبدالله
36 سنة بكالوريوس هندسة الاتصالات عين شمس
كنت ضابط احتياط في رئاسة القوات الجوية
والان مهندس ستديو بمدينة الانتاج الاعلامي من 2002
عندي سيارة سيات توليدو 96 زيتي
عندي بنوتة سهيلة وولد عبدالرحمن ربنا يخليهم ويباركلي فيهم ويحفظهم من كل سوء
ساكن في عين شمس... ش احمد عصمت

corsair 22-12-2010 11:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh (المشاركة 320581)
اسمي وليد عبدالله
36 سنة بكالوريوس هندسة الاتصالات عين شمس
كنت ضابط احتياط في رئاسة القوات الجوية
والان مهندس ستديو بمدينة الانتاج الاعلامي من 2002
عندي سيارة سيات توليدو 96 زيتي
عندي بنوتة سهيلة وولد عبدالرحمن ربنا يخليهم ويباركلي فيهم ويحفظهم من كل سوء
ساكن في عين شمس... ش احمد عصمت

عم وليد باشا صباح الورد ده احنا طلعنا جيران يا كبير كدا انا اتاكدت ان عين شمس منبع العظماء وربنا يخليلك السكره سهيله والعسل عبد الرحمن ويطرحلك فيهم البركة ويجعلهم خلف صالح باذن الله ويوفقك في شغلك وتقبل تحياتي ولازم نتقابل قريب مينفعش نكون جيران بالاسم كدا انا ساكن في البرج اللي في وش محطة عين شمس بس النحية التانية من عين شمس الغربية

MEDO ELMASRE 22-12-2010 09:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 320548)
اهلا بيك يا استاذ حماده ونورت المنتدي واتشرفت بمعرفة حضرتك وربنا يرجعك البلد بالسلامه بس انا لو منك مفكرش في الموضوع ده الواحد هنا بقا بيتمني ربع فرصه علشان يسيب فيها البلد ديه وربنا يعينك ويعنا وربنا يوفقك في دنيتك يا جميل وتقبل تحياتي

بص ياباشا انا مش ها اقولك شعارات وحجات من دى وارض مصر وتراب مصر وكده طبعا انا بسافر من وانا عندى 20سنه انا عمرى دلوقتى 30سنه بس فعلا مفيش حاجه من غير مقابل ودايما بيكون المقابل اكتر زالغربه انا معاك انها ادتنى انما اخدت كتيرررررررررر

walidelwahsh 22-12-2010 09:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 320900)
عم وليد باشا صباح الورد ده احنا طلعنا جيران يا كبير كدا انا اتاكدت ان عين شمس منبع العظماء وربنا يخليلك السكره سهيله والعسل عبد الرحمن ويطرحلك فيهم البركة ويجعلهم خلف صالح باذن الله ويوفقك في شغلك وتقبل تحياتي ولازم نتقابل قريب مينفعش نكون جيران بالاسم كدا انا ساكن في البرج اللي في وش محطة عين شمس بس النحية التانية من عين شمس الغربية

ربنا يخليك يا باشا انا ليا عظيم الشرف..ربنا يخليك لدعوتك الحلوة دي لعصافيري الحلويين ويارب يرزقك انت كمان بالخلف الصالح
طبعا ححاول اضبط معاك بس مشكلة الشغل اني كل الايام بليل ...والصبح بابقي نايم...يعني عكس الناس بس ان شاء الرحمن ححاول ارتب معاك موعد ان شا الله على محطة المترو عشان نبقي على ارض محايدة

GIFT4UGIFT4UGIFT4UGIFT4UG IFT4UGIFT4UGIFT4UGIFT4UGI FT4U

corsair 22-12-2010 10:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEDO ELMASRE (المشاركة 321329)
بص ياباشا انا مش ها اقولك شعارات وحجات من دى وارض مصر وتراب مصر وكده طبعا انا بسافر من وانا عندى 20سنه انا عمرى دلوقتى 30سنه بس فعلا مفيش حاجه من غير مقابل ودايما بيكون المقابل اكتر زالغربه انا معاك انها ادتنى انما اخدت كتيرررررررررر

ربنا يعينك يا حماده باشا ويرجعك لينا سالم غانم باذن الله وانا عارف ان الغربة وحشه بس والله انا قاعد هنا هو وحاسس اني غريب مش من البلد ديه انا مش عايز انكد عليك ههههههههه بس ايه اخبار الجو عندك يا زعيم واهم حاجه تدعيلنا دعوتين حلوين زيك كدا يا عمنا وتقبل تحياتي اخوك احمد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh (المشاركة 321340)
ربنا يخليك يا باشا انا ليا عظيم الشرف..ربنا يخليك لدعوتك الحلوة دي لعصافيري الحلويين ويارب يرزقك انت كمان بالخلف الصالح
طبعا ححاول اضبط معاك بس مشكلة الشغل اني كل الايام بليل ...والصبح بابقي نايم...يعني عكس الناس بس ان شاء الرحمن ححاول ارتب معاك موعد ان شا الله على محطة المترو عشان نبقي على ارض محايدة
GIFT4UGIFT4UGIFT4UGIFT4UG IFT4UGIFT4UGIFT4UGIFT4UGI FT4U

ربنا يعينك يا زعيم انا عارف قرف الشغل في مدينة الانتاج لاني اشتغلت فيها فترة صغيرة وكرهت نفسي الواحد مكنش بيدوق طعم النوم ربنا يعينك يا زعيم ولو كدا انا اجيبلك المترو لحد عندك يا باشا لو عايز هههههههههههههههههه وان شاء الله نتقابل علي خير

mohamed_atc 13-01-2011 03:03 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اسمى محمد عوض ناصر
27 سنه من الشرقيه
ضابط مراقبه جويه فى وزارة الطيران المدنى وعملى حاليا فى مطار ابو سمبل
سعيد جدا لكونى عضو فى مصر موتورز وهو من اكثىر المنتديات التى احبها لوجود كم كبير جدا من الشخصيات المحترمه جدا فيها

engima 18-01-2011 06:15 PM

السلام عليكم

اسمى: محمد طارق
السن : 20 سنة
- طالب هندسة دفعة 08 معهد hti العاشر من رمضان فرع اكتوبر
- انا اتمنى ان تكون المناقشات بينا تكون فى حدود الخلاق والدين فى هذا المنتدى المحترم

الساعة الآن 11:56 PM.