مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   مراكز الصيانة (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=202)
-   -   مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=52373)

Tiger6 14-01-2012 01:51 AM

رد: مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى

(بسم الله)مجهود هايل
كان لية عند حضرتكم استفسار :thnkr:
معايا دايو لانس2 مو 99 معوقين وي بصراحة تعبت من لفي على الصنايعيه لدرجة اني بجد فقط الثقة في كلام الكثير منهم وبصراحة اخاف تعطل مني في مرة ومش هعرف اتصرف لاني لا اعلم شي في ميكانيا السيارات وي من فترة للاخري اجد تغيرات في السيارة مثل علو صوت المتور او والخ ,,,,,
واجد اختلافات كثيرة وفروق اسعار بين الشخص للاخر
هل المركز له قسم للدايو لانوس لعمل الصيانة لها وهل لي محدود الدخل نصيب :THE_PR~18:
مشكور

Tiger6 16-01-2012 10:59 AM

بسم الله الرحمن الرحيم
خير الكلام ما قل ودل
معايا دايو لانس2 مو 99 معوقين وي بصراحة تعبت من لفي على الصنايعيه لدرجة اني بجد فقط الثقة في كلام الكثير منهم وبصراحة اخاف تعطل مني في مرة ومش هعرف اتصرف لاني لا اعلم شي في ميكانيا السيارات وي من فترة للاخري اجد تغيرات في السيارة مثل علو صوت المتور او والخ ,,,,,
اريد النصح في جهات موثوق بها
مركز له قسم للدايو لانوس لعمل الصيانة لها والمتابعه بعد ذلك

ياريت حتي لو ترشحلي حد اتابع معاة بصفه مستمرة ويكون سعرو مهاود مش مولع زي مابشوف يبقي جزاك الله خيراا

انا من ساكني القطامية

sameh55 14-02-2012 02:59 PM

الف شكر ليكو انا معايا نوبيرا 2005 وكنت عايز اظبط فيها شوية حاجات عفشة وميكانيكا فكنت عايز اعرف هل ممكن اجى علطول ولا لازم حجز والف شكر

محمود حسين المتحدة 12-03-2012 12:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameh55 (المشاركة 616340)
الف شكر ليكو انا معايا نوبيرا 2005 وكنت عايز اظبط فيها شوية حاجات عفشة وميكانيكا فكنت عايز اعرف هل ممكن اجى علطول ولا لازم حجز والف شكر

بعتذر عن التأخر فى الرد
عموما حضرتك احنا بحكم اننا بنشتغل وقت طويل على مدار اليوم يعنى من 10 ص : 10 م فالناس بئت متعودة انها تيجى فى اى وقت بمجرد اتصال بسيط قبلها مباشرة للتأكيد فقط
لان وقت العمل الطويل جعل بعض الناس يأتون صباحا والبعض يأتى بعد الظهر والبعض يأتى اخر النهار يعنى انشاء الله مش هتواجه مشاكل مع الموضوع ده

وتحت امرك فى اى استفسار

محمود حسين المتحدة 12-03-2012 12:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tiger6 (المشاركة 596480)
بسم الله الرحمن الرحيم
خير الكلام ما قل ودل
اريد النصح في جهات موثوق بها
مركز له قسم للدايو لانوس لعمل الصيانة لها والمتابعه بعد ذلك

ياريت حتي لو ترشحلي حد اتابع معاة بصفه مستمرة ويكون سعرو مهاود مش مولع زي مابشوف يبقي جزاك الله خيراا

انا من ساكني القطامية

حضرتك يشرفنا التعامل مع حضرتك
هو احنا فعلا بنشتغل يابانى وكورى وصينى عموما بس بردوا نعتبر متخصصين دايو واسبرانزا
وده طبعا فى اقسام الكهرباء والميكانيكا فقط يعنى بالنسبة للتكيف والسمكرة والدهان لايفرق معنا نوع السيارة ابدا

الساعة الآن 12:54 PM.