مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سيارات مستعملة للبيع (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   آخر أسعار سوق المستعمل (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=9420)

د0تامر محمد 17-09-2010 03:03 PM

رد: آخر أسعار سوق المستعمل

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maro2004 (المشاركة 248187)
هذة اعلى اسعار وليس متوسط اسعار هذا رأيك وأنت حر فيه
اسعارك غالية قوووووووووى يا تمورة إحنا مش أصحاب عشان تهزر معايا وشوف إنت بتكلم مين

انت عندك معرض ولا اية لك منى مليون جنية لو كلامك ده صحيح
كدة هنقول خلوها تصدى

أعتقد أن إستمرار الموضوع ونجاحه كل هذا الوقت وبهذا الشكل دليل على المصداقية
وبعدين أنت مقتبس مشاركة كانت بتاريخ كام والنهارده كام؟ وبعدين الموضوع أسمه آخر أسعار وليس متوسط أسعار

mazika838 19-09-2010 12:04 AM

د/تامر باشا المحترم يا ريت مدقش علي العبارات السازجة الي من بعض الاعضاء اليي مش فاهمين حاجه حضرتك ليك وضعك وساعدنا كتير اوي وانا من الناس الي استفات من مشاركاتك اوي اوي

كنت عايز اسالك يا دكتور علي سعر فيرنا مانوال ازاز عادي تكيف وباور وسنتر فقط لا غير عداد 74000 كم حالتها كويسه اوي اوي موديل 2007 وموتورها 1500 تعمل كام ارجو الرد والافاده

عادل الشافعى 19-09-2010 12:22 AM

معلهش يا د/تامر انت أديب المنتدى وكل موضوعاتك واسهاماتك فى المنتدى تدل على حسن خلقك وارجوا ان يتسع صدرك لمن لا يعرفون قدرك وتقبل تحياتى

phantiza 19-09-2010 12:38 AM

الاسعار الي فوق مش كلها غالية بس الي حد ما معظمها قريب من الواقع
مثلا الفيرنا 2006 ال1500 الدكتور تامر بيقول 50 من اسبوع كانت معروضة عليا ب45 فابريكا برة وجوة
طبعا في فرق كبير
علي العموم مجهود تشكر علية وكتر خيرك انك معانا وعاوزينك متخدش علي خاطرك من اي كلام من الاعضاء كلنا عاوزين الافضل للمصلحة العامة
وكمل واحنا معاك ياريس قصدي يادكتور

د0تامر محمد 19-09-2010 03:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة phantia (المشاركة 249357)
الاسعار الي فوق مش كلها غالية بس الي حد ما معظمها قريب من الواقع
مثلا الفيرنا 2006 ال1500 الدكتور تامر بيقول 50 من اسبوع كانت معروضة عليا ب45 فابريكا برة وجوة
طبعا في فرق كبير
علي العموم مجهود تشكر علية وكتر خيرك انك معانا وعاوزينك متخدش علي خاطرك من اي كلام من الاعضاء كلنا عاوزين الافضل للمصلحة العامة
وكمل واحنا معاك ياريس قصدي يادكتور

حبيب قلبى الأسعار التى يتم طرحها فى هذا الموضوع طبقا لآخر سعر سمعته أو شاهدته بيعا وشرءا وقد يثبت أو يتغير ولكل أسبوع ظروفه
والسعر لا يمكن أن يرضى الجميع لأنك تسمع أسعار متفاوتة لحالات مختلفة
مثلا أنا مرة إشتريت لانسر مو 2007 كاملة 1600 ب85000 وفى نفس الأسبوع زميل لى أشترى نفس الموديل ب75000 وطبعا شبعت تريقة مع إن سيارتى فابريقة بالكامل و
سيارته راشة بالكامل وهو مشتريها على إنها فابريقة كامل بعد أسبوع إكتشف ان الشاسية معووج وبعدها بأيام ضربت فيتيس اوتوماتيك وباعها ب65000 بعد شهر
وأنا بعت سيارتى بعد عام ب83500
أن لا تقتنع بالسعر فهذا رأيك ولا نجبرك بطاعتنا فالحياة وجهات نظر وإجتهاد وعمل لكن أن تتهم فهذه كارثة بعد مجهود كبير وخسارة وقت ومال لوجه الله وما نتمناه دعوة صادقة بالخير والصحة وهى تساوى كنوز لو تعلمون
شكرا لمشاركتك

الساعة الآن 03:42 AM.