مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   استراحة مصر موتورز (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ارشيف الاستراحة 2010 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=21694)

ahmed helal 12-02-2010 12:34 AM

رد: من هو الرئيس القادم فى مصر

وبعدين مين الناس اللى اسمائهم مكتوبة دى
فى اسماء كثيرة ليس لها موقع من الأعراب
فليس كل صحفى معارض او نائب معترض على الحكومة او صاحب اسم كبير يترشح للرئاسة او نرشحه للرئاسة
ينبغى ان نفهم ما هى المواصفات الواجب توافرها لرئيس جمهورية لنختار رئيسنا التالى والقادم لا محالة
يجب علينا ايضا ان ندرك ما هى الظروف الحالية والمستقبلية لبلدنا والتى يجب ان تكون فى اعتبارنا حين اختيار الرئيس القادم

egypt_farmer 12-02-2010 02:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed helal (المشاركة 134046)
وبعدين مين الناس اللى اسمائهم مكتوبة دى
فى اسماء كثيرة ليس لها موقع من الأعراب
فليس كل صحفى معارض او نائب معترض على الحكومة او صاحب اسم كبير يترشح للرئاسة او نرشحه للرئاسة
ينبغى ان نفهم ما هى المواصفات الواجب توافرها لرئيس جمهورية لنختار رئيسنا التالى والقادم لا محالة
يجب علينا ايضا ان ندرك ما هى الظروف الحالية والمستقبلية لبلدنا والتى يجب ان تكون فى اعتبارنا حين اختيار الرئيس القادم

بص يا باشا
لاثراء النقاش والتحلى بالديمقراطيه
الاول احب اعرف انت معترض على مين فى الاسماء دى وليه
وبعدين التوبيك فى اوله كانت ردود ابو نورا فيها معلومات مفصله عن معظم هذه الاسماء
ثم ان هذه الاسماء اجمع عليها مواقع كتير فى استفتاءات مشابهه .. يعنى واللهى ما انا جايبهم من دماغى
واخيرا
ايمن نور رئيس حزب متنازع على رئاسته وقد سبق له ان رشح نفسه لهذا المنصب فى جرئه كلفته الكثير
حمدين صباحى نائب معارض ذو فكر عالى سبق له فى شبابه ان قام واعترض على الرئيس السادات وكلفه ذلك الكثير وعندما سؤل محمود سعد فى برنامج البيت بيتك عن الشخصيه التى يراها مناسبه لرئاسة الجمهوريه بعد الرئيس مبارك اطال الله فى عمره قال ( حمدين صباحى )
جمال مبارك نو كومنت ( نار على علم )
طلعت السادات نائب محترم ( كان ) من الاسره المالكه
عمرو موسى محبوب الجماهير سابقا قبل ما يلهوه على عينه بموضوع جامعة الدول العربيه دى .. والذى قال عنه شعبان عبد الرحيم ( بكره اسرائيل وبحب عمرو موسى هيييييييييييييييييييييييي يي )
عصام العريان مرشح الاخوان المسلمين لهذا المنصب والذين لهم فى المجلس 88 عضو يعنى كتله لا يستهان بها وقد كان زجه فى هذا الترشيح ووضعه فى هذه الاستفتاءات سبب فى ان يكون الان احد ال5000 المعتقلين من الاخوان الشهر السابق
عمر سليمان وما ادراك ما عمر سليمان
شخص اخر من تراه او يراه اى ناخب من غير هذه الاسامى

dego_story 12-02-2010 02:22 AM

(جمال مبارك) من شابه اباة فما ظلم واكيد مافيش احسن من كدة شبه وربنا يباركلنا فيهم شكلنا هنمشى من الدنيا دى والعيلة دى مش هتخلص هتعمل زى محمد على بس فى اختلاف النهضة بالبلد واحد كان بيحاول يقوم بيها والتانى جبلها كرسى بعجلptmnlo123per1146
(ياعفاف قومى سخنى الميه عشان انا شويه ومسافر ماتخافيش كلها ست سنين وراء الشمس وراجع تانى)ptmnlo123per12:00020 080:

Devill Blood 13-02-2010 04:25 AM

رد: اعلان بيريل

ياخونا الفيروز مفهاش كحول ومينفعش تكتب خالية من الكحول وبعد كده تعتقد إن مفيش حد هايقاضيك بتهمة الغش التجارى لو كلام الأخ صحيح ياخونا أنا بشرب فى اليوم 2 لتر بدون اى مشكلة عليا بالعكس هو حل كويس جدا بديل عن الزفت الكوكا كولا اللى هرت الكبد

Devill Blood 13-02-2010 05:10 AM

رد: لو كان غبى متبقاش انت اغبى منه

أنا عايش فى المنصورة يا أخى وفى طريق حى الجامعة وقفت على جنب اليمين وقعدت شوية وبعدين قررت أمشى بقى فا زى مانا قلت كنت راكن على اليمين وكنت عايز أخد شمال عشان أخش ملف فاخدت إشارة شمال وشورت بأيدى وبصيت وراية لقيت سواق تاكسى بعيد جدا جدا ورحت واخد الشمال براحة جدا عشان عارف غباء السواقين ببص لاقيت السواق ده جانبى وكان ها يلبس فى الجنب الشمال من عربيتى عشان غبى المفروض كان يهدى شوية عشان أنا كنت خلاص خدت الشارع كله
لا الذكى إبن الذكى عايز يعدى بأى شكل حتى لو كان على حساب عمر الشخص اللى راكب معاه وعمرة وعمرى وعمر كل الناس وللأسف هى دى مشكلتنا ؟مش عايزين نستنى حد ومع ذلك إنه غلطان وكان خلاص هايلبس لولا إنى أدركت الموقف ووقفت بسرعه لأنى كنت واخد المنحنى بشكل هدئ عشان الأشكال الزبالة دى ومع ذلك نزل وأبح وشتم !!

الساعة الآن 09:46 AM.