مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   صور وفيديو الأعضاء (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=57)
-   -   سياره اخى بالدوحه/قطر نيسان تيدا هاتشباك 2009 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=9034)

bmkbmk 08-06-2009 01:57 PM

رد: سياره اخى بالدوحه/قطر نيسان تيدا هاتشباك 2009

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan (المشاركة 51158)
بسرعه و النبى ياعم بمبك ! قبل ماتنزل مصر علشان انت ح تروح عند الحبايب و ياخوفى من أكل الحبيب !

و على فكره أنا نازل مصر فى نفس يوم نزولك بس بالطياره !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1127

:)

توصل بالف سلامة يا دكتور ان شاء الله

آه يا خوفى انا كمان من اكل الحبايب ... بس انا واخد قرار و بصراحة تعبت على ما خسيت و مش عاوز التعب ده يروح على الفاضى ... ربنا يستر

و يا ريت يا دكتور بعد اذنك تبقى تقرأ آخر مشاركة ليا فى موضوع ... انه سباق السرعة... علشان كان فيه سوء فهم بسيط كدة ,, و ربنا يخليك لينا

Dr. Bolbolan 08-06-2009 03:27 PM

يا عم بمبك أنا قرات الموضوع اللى انت قلت لى عليه ! عموما حصل خير و ردك يدل على انك

راجل محترم و ابن ناس طيبين ! والله أنا موش متسرع و لاحاجه بس أنا ما شوفتش فيلم زكى شان

و اللى زيى يادوب يشوف فيلم البؤساء أو فيلم الراقدون تحت التراب !

المهم سيبك انت و اطلع بموضوع الخسسان ده علشان أنا مزنزق فيه قوى ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan 08-06-2009 03:33 PM

يا عم مخ ايه الحلاوه دى ! طبعآ العربيه ممتازه و امكانياتها هايله بس أنا أختلف مع الناس كلها فى اللون ده !

طبعآ الناس أذواقها مختلفه و طالما اللون على مزاجه يبقى مافيش أى قيمه لآى رأى تانى !

المهم عقبال عندك انت لما تسافر كده و تجيب أحلى ما تتمناه ان شاء الله تعالى ! قول يارب !

bmkbmk 08-06-2009 06:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan (المشاركة 51180)
يا عم بمبك أنا قرات الموضوع اللى انت قلت لى عليه ! عموما حصل خير و ردك يدل على انك

راجل محترم و ابن ناس طيبين ! والله أنا موش متسرع و لاحاجه بس أنا ما شوفتش فيلم زكى شان

و اللى زيى يادوب يشوف فيلم البؤساء أو فيلم الراقدون تحت التراب !

المهم سيبك انت و اطلع بموضوع الخسسان ده علشان أنا مزنزق فيه قوى ! ptmnlo123per1106

يا دكتور ربنا يخليك يا رب ,, حضرتك اللى كلك ذووق و انسانية والله و انا بجد ليا الشرف انى اكون زميلك فى منتدى واحد مع جميع الاعضاء المحترمين زمايلنا و انا النهاردة ابتديت اقرأ موضوعك الاكثر من رائع (حكايتى مع السيارات فى العراق) ايه الابداع ده ... انا فضلت ورا الموضوع عاوز اخلصه بس للأسف ماقدرتش لأنهم كلمونى عشان كان عندى اجتماع فى الشغل ,,,,
عموما يا باشا موضوع الخسسان هيكون موجود بأسرع ما يمكن ان شاء الله
و لك منى كل تحية و تقدير

mokhtar872000 08-06-2009 10:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan (المشاركة 51181)
يا عم مخ ايه الحلاوه دى ! طبعآ العربيه ممتازه و امكانياتها هايله بس أنا أختلف مع الناس كلها فى اللون ده !

طبعآ الناس أذواقها مختلفه و طالما اللون على مزاجه يبقى مافيش أى قيمه لآى رأى تانى !

المهم عقبال عندك انت لما تسافر كده و تجيب أحلى ما تتمناه ان شاء الله تعالى ! قول يارب !

ربنا يخليك يادكتور ويباركلك يارب زى ماحضرتك قلت هو شاف اللون اول مره قال خلاص هى دى وفرحان بيها ربنا يباركله فيها ويباركلك يادكتور على الدعوات الحلوه دى على العموم انا مش طماع انا مش عايز غير جمس يوكون دينالى 5700 سى سى وميركيورى جراند ماركيز 4600 سى سى ولكزس اعلى فئه وبس شفت تواضع وبساطه زى ده قبل كده

الساعة الآن 11:20 AM.