مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   القيادة فن و ذوق (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=180)
-   -   هتتصرف ازاى ؟؟؟؟؟ لو حد قفل عليك (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=72172)

Toyota Corolla 17-11-2011 03:54 PM

رد: هتتصرف ازاى ؟؟؟؟؟ لو حد قفل عليك

http://www.youtube.com/watch?v=AjtYc...eature=related
اتفرج حضرتك على عمدة المدينة ديه عمل ايه فى العربية المخالفة و خلى بالك ايه ده مش قافل على حد و الشوارع فاضية أنا نفسى الراجل ده يجى ينظم المرور فى مصر

momen_bondok 17-11-2011 04:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas (المشاركة 553773)
من اسوء المواقف فعلا وخصوصا لا قدر الله لو معاك حد تعبان ومحتاج تنقله للمستشفى او اى موقف من المواقف دى والمشكلة ان الحاجات دى مبتحصلش الا لما تكون مستعجل جدا

بس المواقف دى مبيتردش عليه الا بكلمة واحدة تيييييييييييييييت علشان تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتيييييت و تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتتتتتتتتتييييييييت وتييييييييييييييت معلش الرقابة حذفت الكلام التيييييييييييييييييييييي يت هههههههههههه

تحياتى :fun_36_3_9[1]:

للاسف ميعملش كدة إلا راجل تييييييييت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo_2828 (المشاركة 553838)
فى عندنا اتنين بوابين بيزقو العربيه لوفيا ايه اخليهم يزقوها واديهم اللى فيه النصيب واطلع منه وبعدين اجيبله الاربع فرد على الارض وبكده ابقى خدت حقى منه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdo_2828 (المشاركة 553841)
وممكن برضه نجيب كوريك تمساح ونرفع العربيه من جنب ونسحب الكوريك ونزق من جنب العربيه التانىونسيبها فى نص الشارع عشان يتربى

بس اعتقد الموضوع دة لو فى المنطقة اللى انت ساكن فيها يبقى صعب

momen_bondok 17-11-2011 04:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Moh.Osama (المشاركة 553875)
حصلت معايا مرتين قبل كده وماكنش ى حل غير انى اذوق بقيت ارفع العربيه واذوق لغايت ماضهر اتكسر وحسبى الله ونعم الوكيل فى الاتنين اللى غلبونى دول

وحسبى الله ونعم الوكيل فيهم بجد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samehlila (المشاركة 553919)
بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابه بريح عليه سنه بسنه لغاية ما ازق عربيته بعربيتي و يا اما عربيتة تتزق يا اما الاكصدام بتاعه ينكسر يا اما بتاعي ينكسر و الاخيرة عمرها ما حصلت معايا :)

هو حل خطر شوية :shyy:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة akerima (المشاركة 553921)
لو في حتة بعيد عن بيتك ومحدش يعرفك فيها - دش الازاز ونزل الهاند بريك وحرك العربية عشان ميعملهاش تاني لو تحت بيتك والناس عرفاك دش الازاز برضة وحرك العربية واستناه لما يجيي واديلة اللي فية النصيب برضة عشان ميعملهاش تاني

ممكن الحل دة يتحول لشجار رهيب

momen_bondok 17-11-2011 04:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mar mar (المشاركة 553927)
لو في شارع رئيسي يعني ماعرفهوش هقعد اسال عن صاحب العربيه
اماا بقي الحكايه دي بتحصل في الشارع بتاعنا من الواد ابن الجران بيركن ومش بيعبر حد
مهما تكلكس او تنده او تخبط علي باب بيته مش هينزل يطلعك
واللي يغيظك كمان بيبقي واقف في البلاكونه شايفك انك عايز تخرج بس هو مكسل يزل واستحاله يديلك المفتاح تشيلوا العربيه

كان تصرفي اني جبت مرشدير وكنت هخبطلوا العربيه ما هو مش خايف عليها بقي
انا عربيتي اصلا ممكن تشيل عربيته خالص من مكانها عربيتوا كروز واي خدشه فيها هتكلفوا كتير اما انا عربيتي مش هتتاثر خالص ما انتم عارفين فيورا عضمها جامد

الاشكال دة مش هتحرم إلا لما واحد يخبطهم خبطة تمام

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek/ (المشاركة 554020)
:shyy:هى بتبدأ كده
MADوبعدين كده
:w6w200504112239346eولو طلع كده
:120105~352:ومبقاش كده
:khd:هعمل فيه كده:ff5a34af6efef0e643e

أنت راجل كدة :Bravo:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 554070)
انا لو لوحدي ورايح مثلا الشغل هكبر دماغي من العربية وهاخدها مواصلات وياما عملتها

لكن لو معايا الحاج او الحاجه طبعا ببعدهم عن المشهد الدرامي اللي هعمله في العربية اللي قافله عليا علشان ميشغلوش معايا اسطوانه حرام عليك والعربية اللي قافله عليا هيه ونصيبها بقا تتقلب علي جنبها يتنيملها 4 فرد كاوتش يتكسرلها ازاز حسب المزاج في اليوم ده بس طبعا مع زن الحاج والحاجه بتضطر اني اشيلها انا والواد السايس لحد ما يتقطم وسطنا

انا حاولت اشيلها بس كان الراجل لافف الدريكسيون والعربية كانت نيسان صنى زى الداهية

momen_bondok 17-11-2011 05:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.NoLoVe (المشاركة 554080)
ألحق يتقال حصلت معايا مره قبل كده كنت غاسل العربيه وروحت مغطيها بليل طلعت نمت الساعه 10 لانى كنت مسافر مع اصحابى الغردقه وهنمشى الساعه 5.5 الصبح لقيت الراجل واقف قدامى والموقف ضايقنى جدا جدا
اقسم بالله طلعت جبته بالبجامه بتاعت البيت ومن ساعتها مكررهاش تانى ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه بس كان شكله نكته وشعره منكوش ونايم على نفسه واصحابى سخنونى وانت وانت قمت هبيت ف الراجل وطلعت جبته من بيته

ههههههههههه علشان يحرم يعمل كدة تانى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla (المشاركة 554130)
http://www.youtube.com/watch?v=AjtYc...eature=related
اتفرج حضرتك على عمدة المدينة ديه عمل ايه فى العربية المخالفة و خلى بالك ايه ده مش قافل على حد و الشوارع فاضية أنا نفسى الراجل ده يجى ينظم المرور فى مصر

هههههههههه وبكل بساطة بيسلم علية وبيقولة متركنش مخالف تانى
بس والله راجل

الساعة الآن 07:22 PM.