مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=26959)

نبيل عبدالرحمن 29-05-2010 02:21 PM

رد: تغطية لمقابلة مصر موتورز الاولى فى الاسكندرية

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manchester (المشاركة 190028)
انا والله جيت وكان الاستاذ احمد بدر والاستاذ نبيل واقفين ف الصراحة لفيت ادامهم و بعدين قلت جايز مش هما ...اخدت لفة كمان و لما مالقيتش تجمع مشيت ... ولو هما يفتكرو انا صاحب الفيرنا السوداء اللى لفت من ادامهم ..بس ان شاء الله خيرها فى غيرها و تقرير اكتر من رائع ويارب نبقى احسن وشكرا

والله انت غلطان يا manchester إحنا خادنا بالنا منك كويس وانت رايح جاى أمامنا مرتين بس لأننا لا نعرفك شخصياً فلم نشير إليك ، بس كان مفروض تقف وتسأل ، معلهش الجايات أكتر من الرايحات وإنشاء الله نتشرف بحضورك اللقاء القادم بإذن الله

dego_story 29-05-2010 04:24 PM

مافيش اجمل من كدة وصف للمقابلة الجمليه دى وان شاء الله لازم تتكرر كتير وكمان الحمد لله ان الصيف دخل ومعظم الاعضاء اللى ماقدروش يحضرو المقابلة بسب الكليه ودا كان سببى انا كمان والاعضاء اللى كانت منشغلة بالاسرة ان شاء الله نتجمع على خير وجزاك الله كل خير استاذ نبيل على اهتمامك بالمقابله واستاذ بدر العضو المميز والحريص على اضافة كل ماهو جديد واستاذ احمد بدر العضو الاسكندرانى اللى على حق بوصف كل الاعضاء اللى اتجمعو فى المقابلة وكل الشكر للاستاذ ابو نورا على جهدة من اجل الحضور والاستاذ حازم وكل الاعضاء المميزين اللى اجتهدو من اجل المقابلة وتحيه كبيرة جدا لشباب المنتدى اللى كانو فى المقابلة وان شاء الله يكون فى مقابله اكبر وتكون فيها اكبر عدد من اعضاء المنتدى المحترم منتدى مصر موتررز ويارب الظروف تكون سامحة لكل الاعضاء بحضور المقابلات وعلى اولهم انا لانى بجد كان نفسى احضر مقابلة زى المقابلة الممتازة دى بس ان شاء الله تتعوض قريب جدااااااا .... بالتوفيق لكل الاسرة الكريمة والمحترمة اسرة مصر موتررز.

AbOnOrA 29-05-2010 06:18 PM

karem ali 29-05-2010 07:15 PM

بجد انا مش لاقى كلام اقول بعد الى انتو اولته ده والله ده كتير جدا عليه لانى اسمحولى انى انا بعتبركم اخواتى الكبار واكتر شويه لكن محدش يزعل خالص وبشكركم مره تانيه وعلى فكره انا لسه جى من كورس المحاسبه دلوقتى الى اتلغه امبارح بس ده احله كورس ملغى عندى وانشاء الله يكون فى مقابات تانيه كتير
:THE_PR~18::GROWIN~12:
شكرن \كريم على

lancer.style 29-05-2010 08:23 PM

صور جميلة و روح حلوة مجربها مع اخواتى اعضاء المنتدى كلهم

و المقابلات الجميلة الى الحمد لله بحرض على حضورها كلها علشان الواحد يقعد مع اجمل اصدقاء

و الواحد كان نفسة يكون معاكم بس الامتحانات و تتعوض و عايزين نشفكم فى المقابلة القادمة الى هتكون فى القاهرة ان شاء الله

الساعة الآن 04:32 AM.