مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   التعديلات الشكلية (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=127)
-   -   مقارنة بين الكسوة الجاهزة والكسوة التفصيل واقوى مفاجأة من اليجانس لفرش السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=83956)

RAYAN 21-04-2012 07:35 PM

رد: مقارنة بين الكسوة الجاهزة والكسوة التفصيل واقوى مفاجأة من اليجانس لفرش السيارات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tacker (المشاركة 656698)
ارجو العنوان بالظبط لو سمحت .. وشكرا مقدما

16 شارع محمد عوض خلف بنزينة شل مكرم عبيد مباشرة - مدينة نصر
01061203070

RAYAN 21-04-2012 07:37 PM

رد: مقارنة بين الكسوة الجاهزة والكسوة التفصيل واقوى مفاجأة من اليجانس لفرش السيارات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko (المشاركة 656716)
بصراحه الشغل حلو واكتر من عميل شكر فيه :fun_36_3_1[1]::fun_36_3_1[1]:

ياتامر باشا اشكرك على مرورك وربنا يقدرنا ونفضل عند حسن ظنكم وحسن ظن عملائنا

aymoon1974 21-04-2012 09:52 PM

بصراحة الشكل العام بيقول انكم مكان محترم ولكن استفسارى بخصوص عربيتى انا امتلك تيجو وعايز افك الفرش الجاهز اللى مركبة وعايز اركب فرش جديد غير جاهز ( تفصيل ) ولكن الكنبة الخلفية هى عبارة عن جزئين يمكن طيهم فهل من الممكن افصل فرش مع وجود مخدع داخلى متحرك للكنبة .. مع العلم اننى بميل اكثر الى الفرش الغير جلد ( وتربروف ) فممكن اعرف تكلفة الكسوة الخارجية للسيارة بالكامل ... وهل ممكن اعمل كسوة خارجية للابواب ايضا ... بالدريكسيون والكنسول الداخلى ... وكم ستكون التكلفة ان امكن ... واذا كنت عايز اعمل فرش ارضيات للسيارة بالكامل فهل متاح ... كم ستأخذ من الوقت لعمل الصالون بالكامل مضاف اليه مخدة متحركة فى الكنبة الخلفية + الابوب + الارضيات والدريسكيون والكونسول واريد العنوان بالتفصيل لسهولة الذهاب مع رقم الموبيل ... شكرا

hazem_khidr 22-04-2012 12:44 AM

شكرا علي الموضوع
بس اللي اعرفه و اللي بشوفه ان الفرش التفصيل بيتخيط في الفرش الاصلي و بالتالي الفرش الاصلي بيبوظ
طبعا الفرش التفصيل شكله اشيك من الجاهز زي ما حضرتك قولت
لكن ايه رأيك في اللي انا قولته ؟؟

RAYAN 23-04-2012 01:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymoon1974 (المشاركة 656816)
بصراحة الشكل العام بيقول انكم مكان محترم ولكن استفسارى بخصوص عربيتى انا امتلك تيجو وعايز افك الفرش الجاهز اللى مركبة وعايز اركب فرش جديد غير جاهز ( تفصيل ) ولكن الكنبة الخلفية هى عبارة عن جزئين يمكن طيهم فهل من الممكن افصل فرش مع وجود مخدع داخلى متحرك للكنبة .. مع العلم اننى بميل اكثر الى الفرش الغير جلد ( وتربروف ) فممكن اعرف تكلفة الكسوة الخارجية للسيارة بالكامل ... وهل ممكن اعمل كسوة خارجية للابواب ايضا ... بالدريكسيون والكنسول الداخلى ... وكم ستكون التكلفة ان امكن ... واذا كنت عايز اعمل فرش ارضيات للسيارة بالكامل فهل متاح ... كم ستأخذ من الوقت لعمل الصالون بالكامل مضاف اليه مخدة متحركة فى الكنبة الخلفية + الابوب + الارضيات والدريسكيون والكونسول واريد العنوان بالتفصيل لسهولة الذهاب مع رقم الموبيل ... شكرا

اولا باشكر حضرتك على مرورك الكريم , واحترامنا نابع من ثقة علائنا المحترمين فينا .
ثانيا فى حاجة مش فاهمها هل سيارة حضرتك فيها مخدع فى المقعد الخلفى , لو مفيها مش هينع يبقى فيها لأن دة شاسيه حديد وفوم وقصة , انما لو فيها مخدع الفرش هيتفصل بنفس الشكل الاصلى والظهرين هيتحركوا عادى والمخدع شغال وكل زى الاصلى تماما .
ثالثا الارضية متاح , الابواب متاح , الفرش متاح , الكونصول غير متاح لانه اشيك بدون كساء , الطارة متاح ولكن حاليا معنديش الفنى المخصص للطارات .
رابعا التكلفة على حسب الخامات اللى حضرتك تختارها ( يعنى حضرتكم هتختار الخامة والسعر اللى يناسبك )
العنوان : اول مكرم عبيد من طريق النصر - هتلاقى بنزينة شل على اليمين - ادخل يمين فى يمين - هتلاقينا خلف البنزينة مباشرة - 01061203070 لأى استفسار تحت امرك فى اى وقت .

الساعة الآن 12:00 AM.