مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   مكافحة سرقة السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=193)
-   -   أحدث طريقة لسرقة (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=93213)

Toyota Corolla 11-08-2012 03:19 AM

رد: أحدث طريقة لسرقة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden (المشاركة 736836)
جهاز انذار وقفل الدركسيون والحكاية تبقا مية مية وياسلام لو العربية نازلة بايموبليزر تبقا حاجة روووعة وممكن طريقة تانية وهيا فصل البطارية عن العربية ساعتها العربية مش هتشتغل

بس المشكلة بقى تكمن فى إن جماعة بلطجية يوقفوك و ينزلوك من العربية و هى دايرة عالجاهز و و قتها بقى لا الانذار ولا الايموبليزر هينفعوا بس أنا فكرت فى حل لموضوع البلطجة ده و هو انك تبطل العربية و تكسر المفتاح فى الكونتاكت وساعتها مش هيعرفوا يدوروها :Wkiss5:

sherifabden 11-08-2012 03:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla (المشاركة 736843)
بس المشكلة بقى تكمن فى إن جماعة بلطجية يوقفوك و ينزلوك من العربية و هى دايرة عالجاهز و و قتها بقى لا الانذار ولا الايموبليزر هينفعوا بس أنا فكرت فى حل لموضوع البلطجة ده و هو انك تبطل العربية و تكسر المفتاح فى الكونتاكت وساعتها مش هيعرفوا يدوروها :Wkiss5:

بص ياباشا انا دايما لو بمشي بالعربية (مع العلم اني معنديش رخص علشان كده بمشي بليل وفي الفرتة الاخيرة نادرا ما بطلع بالعربية) بيكون معايا عصايا حديد 2 متر طول وسمكها 5 سم وبخبيها في الكنبة الخلفية علشان اي كلب يطلعلي اقدر اواجهه بس انا بصراحة بطلت اطلع بالعربية بليل في الكام شهر اللي فاتوا علشان الظروف والحالة الامنية وكمان الواحد مفيهوش الشجاعة الكافية اللي تخليه يواجه اي بلطجي او حرامي وربنا يكفينا شر السطو والسرقة

Moha28 11-08-2012 05:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Toyota Corolla (المشاركة 736843)

ههههههههههههههههههه

Toyota Corolla 11-08-2012 05:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden (المشاركة 736857)
بص ياباشا انا دايما لو بمشي بالعربية (مع العلم اني معنديش رخص علشان كده بمشي بليل وفي الفرتة الاخيرة نادرا ما بطلع بالعربية) بيكون معايا عصايا حديد 2 متر طول وسمكها 5 سم وبخبيها في الكنبة الخلفية علشان اي كلب يطلعلي اقدر اواجهه بس انا بصراحة بطلت اطلع بالعربية بليل في الكام شهر اللي فاتوا علشان الظروف والحالة الامنية وكمان الواحد مفيهوش الشجاعة الكافية اللي تخليه يواجه اي بلطجي او حرامي وربنا يكفينا شر السطو والسرقة

هههههههههههه ابقى سلملى على العصاية لما يطلعلك واحد بمسدس ولا رشاش ,ربنا يسترها معانا :fun_36_1_12[1]::HAPPY_~211:

GPS TRACKER 12-08-2012 03:18 AM

http://www.facebook.com/pages/GPS-Tr...05?ref=tn_tnmn
نقدم لكم أقوي جهاز تتبع و أنذار لحماية السيارات من السرقة نهائيا
الجهاز الوحيد بالسوق المزود بعدد 2 ريموت كنترول
الجهاز يسجل حتي خمس أرقام تليفون و جميعها يأتيها رسائل في الحالات التالية
الجهاز الوحيد بالسوق الذي ينبهك برسالة علي تليفونك لو عربيتك أتخبطت و هي مركونة
الجهاز بينبهك برسالة لو عربيتك أتفتحت أو لو الونش سحبها أو لو حد قطع توصيلات الكهرباء
الجهاز بيمكنك من التحكم بمحرك السيارة و غلقه عن بعد برسالة من موبايلك
الجهاز به بطارية داخلية تعمل في حالة قطع الكهرباء هن السيارة
الجهاز بيمكنك من تتبع السيارة و معرفة مكانها عن طريق التليفون و الأنترنت
الجهاز بيسجل تحركات السيارة و يمكنك عرض تحركاتها في أي وقت و طباعة تقارير بهذا
الجهاز يمكنك من تحديد سرعه للسيارة و ينذرك لو السائق تعدى السرعة
الجهاز يمكنك من تحديد خط سير للسيارة و ينذرك لو السيارة خرجت منه
الجهاز يمكنك من سماع ما يدور داخل السيارة
يمكن أرسال رسائل أستغاثة لجميع الأرقام المسجلة بالجهاز في حالة الطوارئ بمكان السيارة
كل هذه المميزات و الضمان لمده عام كامل فقط ب 900 جنيه مصري
للأستفسار أتصل على -- 01001616266
أو تابعونا علي الفيس بوك

الساعة الآن 05:31 PM.