مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سفارى وطرق (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   مين زار واحة سيوه؟ (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=38754)

cheetosmini 13-02-2011 01:14 AM

رد: مين زار واحة سيوه؟

مكان باين علية السحر ياريت ننشط السياحة الداخلية شوية

koashraf 16-02-2011 03:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cheetosmini (المشاركة 356887)
مكان باين علية السحر ياريت ننشط السياحة الداخلية شوية

معاك حق السياحه الداخليه مهمه لاجيالنا حتى تعرف وطنها جيداً ويزيد عندهم الانتماء لهذا الوطن العظيم .

لى عندك رجاء الايه القرانيه فى توقيعك تحتاج الى تصحيح فأرجو الاهتمام بذلك ولك منى جزيل الشكر.

koashraf 01-03-2011 07:32 PM

المياه المعدنيه الطبيعيه فى سيوه<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>
على العكس من مرسى مطروح المياه المعدنيه المعبأه فى واحة سيوه من أجود الانواع ومتوفره لأنها من مصدر طبيعى (عيون مياه معدنيه طبيعيه)ويتم معالجتها وتعبئتها وتصدير جزء من الانتاج الى الخارج....<o:p></o:p>
والمياه المعدنيه تذكرنى بما حدث من الفتى عبدالله وانا فى زياره الى الواحه ،حيث كان عبد الله يعمل فى الفندق بدأب طوال النهار بلا كلل أوملل ودائماً ماينتظر اى طلب للاسراع فى تلبيته بسعاده غامره..وطبعا كان فى الصباح يقدم لنا الافطار ثم الشاى والى جوارهما زجاجات المياه المعدنيه المشبره وتصادف ان سألته مره من أين أحضرت المياه؟ فرد على بعفويه ده ماء الزير الاصلى !!!!؟؟؟؟؟نعم بتقول ايه ؟جايب لى ميه من الزير(مع احترامى لكل من يشرب من الزير مضطرأ) واحنا فى سيوه بلد الميه المعدنيه حيث افضل مصانع تعبئه المياه المعدنيه....واتضح انه اراد ان يكرمنى فأحضر لى من ماء الزير الذى يرى انه أفضل من المياه المعبأه!!!!!؟؟؟؟ الله يجازيك قالى انا عندى ميه فى التلاجه بس دى مش كويسه عشان صحتك وانت عامل حمام رمل وممكن تتعبك....طيب ياعم متشكر على خوفك على صحتى عايزنى مايجيش لي برد يجيبلى نزله معويه ....<o:p></o:p>
وطبعا محطة تحلية المياه فى سيوه لم تكن قد بدأت فى العمل فيقوم الاهالى بتنقية المياه للشرب فى الزير ويحصلوا على ماء الزيرالاصلى......هههههههه ههه <o:p></o:p>

مهند سالم 01-03-2011 09:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koashraf (المشاركة 366006)
المياه المعدنيه الطبيعيه فى سيوهffice:office" /><o:p></o:p>
على العكس من مرسى مطروح المياه المعدنيه المعبأه فى واحة سيوه من أجود الانواع ومتوفره لأنها من مصدر طبيعى (عيون مياه معدنيه طبيعيه)ويتم معالجتها وتعبئتها وتصدير جزء من الانتاج الى الخارج....<o:p></o:p>
والمياه المعدنيه تذكرنى بما حدث من الفتى عبدالله وانا فى زياره الى الواحه ،حيث كان عبد الله يعمل فى الفندق بدأب طوال النهار بلا كلل أوملل ودائماً ماينتظر اى طلب للاسراع فى تلبيته بسعاده غامره..وطبعا كان فى الصباح يقدم لنا الافطار ثم الشاى والى جوارهما زجاجات المياه المعدنيه المشبره وتصادف ان سألته مره من أين أحضرت المياه؟ فرد على بعفويه ده ماء الزير الاصلى !!!!؟؟؟؟؟نعم بتقول ايه ؟جايب لى ميه من الزير(مع احترامى لكل من يشرب من الزير مضطرأ) واحنا فى سيوه بلد الميه المعدنيه حيث افضل مصانع تعبئه المياه المعدنيه....واتضح انه اراد ان يكرمنى فأحضر لى من ماء الزير الذى يرى انه أفضل من المياه المعبأه!!!!!؟؟؟؟ الله يجازيك قالى انا عندى ميه فى التلاجه بس دى مش كويسه عشان صحتك وانت عامل حمام رمل وممكن تتعبك....طيب ياعم متشكر على خوفك على صحتى عايزنى مايجيش لي برد يجيبلى نزله معويه ....<o:p></o:p>
وطبعا محطة تحلية المياه فى سيوه لم تكن قد بدأت فى العمل فيقوم الاهالى بتنقية المياه للشرب فى الزير ويحصلوا على ماء الزيرالاصلى......هههههههه ههه <o:p></o:p>

ممكن يا أستاذ أشرف تقولنا ماء الزير الأصلي بيتباع فين وبكام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موضوع جميل، شكرا ليك

koashraf 02-03-2011 02:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهند سالم (المشاركة 366079)
ممكن يا أستاذ أشرف تقولنا ماء الزير الأصلي بيتباع فين وبكام؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موضوع جميل، شكرا ليك

ماء الزير الاصلى ده مابيتباعش ده منحه من الاخ عبد الله للناس اللى بيعزهم بس ...

الساعة الآن 08:55 AM.