مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   السيارات السوبر (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=88)
-   -   جاجوار تتطلع إلي المستقبل بالعوده الي الماضي (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=9662)

AbOnOrA 30-06-2009 07:14 AM

رد: جاجوار تتطلع إلي المستقبل بالعوده الي الماضي

والله يا سامح اللى قولتة ده هو فعلاً اللى الواحد بيحسة ديماً

تعرف انا بستخدم المنتديات بقالى اكتر من خمس سنين عمرى ما نقلت موضوع فى المنتديات الاجنبية كنت يا بضيف سؤال يا برد على سؤال لو اعرفة او بشير كتاب او سوفت وير او ملفات عامة ايا كان محتواها
فى المنتديات العربية وخاصة فى مجال السيارات لانة مش مجالى بس حاجة بحبها وهواية مفضلة فكنت بستمتع زيك بالبحث عن المعلومة واستكمال الموضوع لنفسى وبعدين لقيت ان فيه متعة اكبر انك تشارك الناس فى الاطلاع على خلاصة ما توصلت اليه من معلومات وبعدين تلاقى متعة اكبر واكبر فى الرد على الناس واستفسارتهم حوالين الموضوع اللى انت مزاكروه كويس وتشوف قد ايه علمك او خبرتك النسبية فى الموضوع ده بتفيد الناس يوم بعد التانى

وطبعا ده اللى بيخلى الواحد يحبط لما يفتقد تفاعل الناس مع موضوعة

بس انا دايما ً بقول لنفسى انا استفدت واكيد ولو واحد غيرى ممكن يستفيد وده فى حد ذاتة كفاية

تسلم ايدك يا ريس مرة تانية وقريب ان شاء الله هنزل موضوع بجهزلة وتعبان فيه والله برضو وحاسس ان الناس هتنطشنى فيه برضو فانا صديقك الصدوق اهوه متنسانيش وابقى عدى على برضو ptmnlo123per122

sam ram 30-06-2009 09:50 PM

طيب الموضوع ده برطنه جريجي برضو و لا عربي مكسر ptmnlo123per1127

في الانتظار يا صديقي .... ptmnlo123per122

lancer.style 01-07-2009 01:00 AM

موضوع جميل بس ردى جة متاخر معلش

بس عندها حق طالما تاريخ عريق زى دة لازم يتعاد من تانى

bmkbmk 25-12-2009 08:27 AM

ايه يا باشا المواضيع الجامدة دى بس .... تسلم ايدك يا كبير
انا لسة شايف الموضوع النهاردة و الله لأنك كنت عامله و انا فى الطريق من الكويت لمصر (يوم السفر 18-6 ) :)
معلهش يا باشا .. المواضيع اللى زى دى مابتاخدش حقها فعلا فى المشاركات و التقييم لأن معظم الناس بتبقى عاوزة تتكلم عن الحاجات اللى تعرفها ....بس صدقنى كل الناس بتدخل تبص بصة على الاقل و تجرى :)
و المواضيع دى يا باشا ...بتبقى اسطورية زى العربيات اللى معمولة عنها و طبعا الناس اللى عاملينها (المواضيع)
و لها مريديها و معجبيها اكيد يا برنز الليالى :)
الف شكر مرة تانية يا باشا على تعبك و مستنيين مواضيع كتير من دى (خارج المنافسة - للمتعة فقط)

sam ram 26-12-2009 12:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk (المشاركة 115549)
ايه يا باشا المواضيع الجامدة دى بس .... تسلم ايدك يا كبير
انا لسة شايف الموضوع النهاردة و الله لأنك كنت عامله و انا فى الطريق من الكويت لمصر (يوم السفر 18-6 ) :)
معلهش يا باشا .. المواضيع اللى زى دى مابتاخدش حقها فعلا فى المشاركات و التقييم لأن معظم الناس بتبقى عاوزة تتكلم عن الحاجات اللى تعرفها ....بس صدقنى كل الناس بتدخل تبص بصة على الاقل و تجرى :)
و المواضيع دى يا باشا ...بتبقى اسطورية زى العربيات اللى معمولة عنها و طبعا الناس اللى عاملينها (المواضيع)
و لها مريديها و معجبيها اكيد يا برنز الليالى :)
الف شكر مرة تانية يا باشا على تعبك و مستنيين مواضيع كتير من دى (خارج المنافسة - للمتعة فقط)

ربنا يكرمك يا محمد باشا ... ده بس من ذوقك العالي
وكفايه انك علقت على الموضوع .. مبصيتش و جريت ptmnlo123per154

هو انا العربيات بالنسبه ليا بينقسمو جزئين
عربيات عاديه نسوقها و نركبها .... او حتى نفسنا نركبها:10F925~165:
وعربيات غير عاديه .... للفرجه فقط ....ptmnlo123per1100
او زي ما بتقول ... للمتعه فقط ...ptmnlo123per178
وليه لأ ... اللي ما يشتري يتفرج .. يعني هي الفرجه بفلوس :HAPPY_~211:

والف حمد الله على السلامه ... ولو ان الزياره التانيه قربت ... مش كده برضو ..
بس عايزين نشوفك المره دي قبل ما تخلع على اسكندريه

الساعة الآن 12:53 PM.