مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Corolla (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=227)
-   -   كرولتي الي كانت جميلة. (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=48169)

corsair 19-02-2011 11:47 PM

رد: كرولتي الي كانت جميلة.

قانون بلدك بيقول تعويرة الوش مفيهاش معلش وهو واكلك بوش عربيته يعني انتا في السليم وهو غلطان ولو الحادثه ديه كانت قبل يوم 25 كان زماني دلوقتي بزورك في السجن لانهم ممكن يشيلوك تهمه مع الخبطه هههههههههههههههه

لكن بعد يوم 25 يناير انتا في السليم وهتاخد حقك تالت ومتلت وعلي فكرة وزير الدخلية الجديد ساكن ورا الشركة عندي اي حد يبلطج معاك قولي بس وانا اروح اقلبله الشارع عنده

dr_eslam_66 20-02-2011 11:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالداعزالناس (المشاركة 361405)
من كلامك ومن الصور هو اللى غلطان
وانا شايف كدا لسببين :
1- انتو االاتنين كنو شبه متوقفين
وهو طلع بعديك ....
2- مقدمه سيارتك سابقه سيارته ..... معناها هو شاف جزء من سيارتك بنسبه 100% قبل التهيئ بالحركه

دا رأيى ....

وجهة نظرك تحترم وانا شخصيا شايف فيها جزء كبير من الصح وانا محتفظ بالسرية لترة صغيرة كمان.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة acounter01 (المشاركة 361413)
تمام يا استاذ خالد

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 361423)
قانون بلدك بيقول تعويرة الوش مفيهاش معلش وهو واكلك بوش عربيته يعني انتا في السليم وهو غلطان ولو الحادثه ديه كانت قبل يوم 25 كان زماني دلوقتي بزورك في السجن لانهم ممكن يشيلوك تهمه مع الخبطه هههههههههههههههه

صح كدة وهوا دا السبب الأساسي الي خلاني ارفع صور الحادثة لأنها مع الشرطة (بس للأسف مش في مصر) بس إنتا عارف دلوقتي انا مصريييييييييييي وأفتخر وأطلب حقي من عين العفرييييت وغصب عن عين أي حد أخده وفي أي مكان.

لكن بعد يوم 25 يناير انتا في السليم وهتاخد حقك تالت ومتلت وعلي فكرة وزير الدخلية الجديد ساكن ورا الشركة عندي اي حد يبلطج معاك قولي بس وانا اروح اقلبله الشارع عنده

هوا دا الكلااااااام تسلم ياكبير وأحيي فيك روح القتال وعدم السكوت عن حقك أبدا مهما كان. (هيا دي روح الشعب المنتصر)

حسام البورسعيدى 20-02-2011 02:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 361423)

يا عم ده فى الامارات .. انتا على طول حمى كده يا كورسير هههههههههههههههههه

والله يا كبير مينفعش نحكم اوى من الصورة لانه ممكن يكون كان عاوز يدخل وانتا صممت انك تزنق عليه لما استفزك فساعتها يبقى انتو الاتنين غلطانين لانكوا عاندتوا مع بعض ...

dr_eslam_66 20-02-2011 02:58 PM

والله يا كبير مينفعش نحكم اوى من الصورة لانه ممكن يكون كان عاوز يدخل وانتا صممت انك تزنق عليه لما استفزك فساعتها يبقى انتو الاتنين غلطانين لانكوا عاندتوا مع بعض ...[/QUOTE]

شكرا ياباشا على الإهتمام وعلى فكرة بردوا نظريتك فيها وجهة نظر تحترم.
بس بردو تقرير الشرطة لااازم يكتب لحد من الإتنين غنه متسبب علشان نشوف أنهي شركة تامين الي هتصلح لو إنتا مكان الشرطي هتعمل مين متسبب ومين متضرر.؟.؟.:hd:

akerima 20-02-2011 05:46 PM

انا رايي انك انت اللي غلطان لان من الواضح ان انت داخل الملف من الاان التاني او الواسع (دا ان فرضنا ان فيه لاان من اصله) وهوا داخل من الاان الاول او الضيق يعني انت اللي قفلت عليه الاان بتاعه لو التزمت بالاان بتاعك مكنش خبطك

الساعة الآن 01:23 PM.