مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   القيادة فن و ذوق (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=180)
-   -   سواقين مستفزين (شوية فضفضة) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=43947)

tobgy 25-12-2010 12:32 AM

رد: سواقين مستفزين (شوية فضفضة)

و نسيت كمان يا دكتور الناس ال (تييييييييييييييييييييت) اللى بتبقى مولعة النور العالى 24 ساعة على 24 ساعة
لا وكمان ممكن يبقى زينون
تبقى ماشى و كل العربيات اللى وراك مولعة النور العالى و ضارب فى المراية على وشك على طول
و مش مهم بقى حضرتك تشوف
حاجة (تيييييييييييييييت)
و لا الستات ANAA7TG
اخر موقف معايا ليهم انهاردة
داخل من شارع عمومى على شارع صغير و فى اتجاهى
و الهانم جاية مخالف و عمالة تقلبلى نور
و الشارع مياخدش غير عربية واحدة
لولا ان كان فى موتوسيكل راكن على اول الشارع كنت دخلت و خليتها ترجع
المهم رحت راجع بضهرى فى الشارع السريع العمومى
الهانم طلعت من الشارع
و سااااااااااااااااااعتين بقى عشان تدخل ورا عربية جاية ببطء
حااجة بجد تقرف
يلا كفاية كدة انهاردة
و شكرا يا دكتور على الموضوع

snoop 25-12-2010 03:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة noura_taman (المشاركة 321862)
يعني انت سبت كل حاجة ومسكت في الستات اللي بتلعب جومباز ANAA7TG- طيب ما احنا بيطلع عينا برضه من الاستهتار اللي بتعملوه فينا وماله لما الست تسوق وماله لما تلعب جومباز في الشارع مش ست الله ... ROSE4U
على الاقل انا شايفة ان سواقة الست بمبدأ من خاف سلم دي مية مية أقولك الدليل ... انك وانت بتقرأ اي اعلان عن بيع عربية دايما الصفة المميزة اللي بنلاقيها استعمال سيدة مش كدة ولا ايه ده اكبر دليل على ان السيدات حنينين قوي في السواقة وممكن سا
عتها تقول بيلعبوا باليه بدل جومباز بقة 444546
SLEEEPعامة ده نداء لكل راجل سايب مراته تنزل تقضي المشاوير وتوصل نفسها شغلها عشان تترحم من المهانة اللي ممكن تتعرض ليها أختك أو امك او زوجتك في المواصلات بالعربية تعالوا على نفسكم ووصلوا سيداتكم لأي مكان يريدونه عشان الرجالة ما تتخنقش من سواقتنا ..
POLICEEوماحدش يجيب سيرة سواقة الستات تاني لو سمحتوا - عشان احنا بونبوناية الطريق بذمتكم مش ساعات بنضحكم قبل اي مشوار

ههههههه بزمتك انتى مقتنعة بالكلام ده طيب شوفى ست فى الشارع عايزة تركن العربية وبتاخد وقت قد ايه وبتوقف الشارع يمين وشمال علشان جلالة الملكة تركن بسلام او بلاش لما تدخل شارع ضيق اتجاهين وخايفة تمشى وتعدى بتوقف الشارع قد ايه مع ان المكان يعديها مستريح !!! حاجة مستفزة والله العظيم انا بعانى من اى ست بتسوق لانى اتكويت منهم فى الشارع مالوه التروسيكل ابو 3 عجلات زى الفل معاكم

noura_taman 26-12-2010 04:47 PM

لأ بقة لأ بقة ده انا بقلب النور العالي ... طيب يا سيدي لاقيتها بتاخد وقت في الركنة قولها اتاخري يا مدام وانا اركنلك العربية مش دي الرجولة والشهامة.. GIFT4U
المهم بجد والله يا جماعة لازم كل راجل يتقبل فكرة سواقة المرأة مع الوضع في الاعتبار الاختلافات الفسيولوجية وحلوة الفسيولوجية دي بين الراجل والست والست بطابعها كائن ضعيف فلازم نراعي انها مش هاتعرف تركن بسرعة عشان الدريكسيون عادة بيكون تقيل حتى لو باور ما علينا في كل الاحوال لازم نراعيها وخلاص هو عافية POLICEEوياسلااااام كمان لما بتديها فرصتها تركن وفي الاخر تسيبلك نص العربية برة ... YAKHBRMADDRIVEساعتها يحقلك اللي انت عايز تعمله اعمله

احمد بدر1978 26-12-2010 04:59 PM

بلاش نجيب سيرة سواقة الستات دلوقت وخلونا فى السواقين المستفزين

noura_taman 26-12-2010 05:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 (المشاركة 324719)
بلاش نجيب سيرة سواقة الستات دلوقت وخلونا فى السواقين المستفزين

تسلم يا بااااشا ايوة خلينا في السواقين المستفزين فعلاROSE4U

الساعة الآن 12:24 PM.