مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   نادى المبدعين (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=121)
-   -   زوجي العزيز إعتبرني سيارتك . (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=114706)

احمد الصعيدي 16-06-2013 07:06 PM

رد: زوجي العزيز إعتبرني سيارتك .

:ROFL_C~118::ROFL_C~118:: ROFL_C~118::ROFL_C~118:مو ضوع حلو جدااااااااااااا

حمدى مخترع مانيوال بدون د 20-06-2013 08:34 PM

كلامك فعلاا اثر فيا وانا لازم اعامل مراتى زى عربيتى بالظبط هنزل بكره اجبلها غطا من الوكالة واربع طسات وجوز مريات ووحيات امها لوديها البنزينة تتغسل وفالبيت هحضنها جنب الحيطة والصبح هزقها من فوق عشان تدور وكمان هروح اجبلها نمر من المرور عشان لو ظابط سالنى عن الرخص وانا ماشى بيا فالشارع ههههههه طبعا انا بهزر رسالتك وصلاانى تماما بس يا ريت عربيتى تعمل زى ما بتعملو انتو يا ستات الست منكم قبل جوزها ما يصحى بيكون صارف كل الى فجيبو عالبيت قبل ما يصحى وهوا نايم بيتقلو حسين يقلها هاه سبينى انام بقا ياحسين عاوزين فلوس يقلها خدى من البنطلون وسبينى انام هيا تقلو اخد الى انا عوزاه يا حسين يقلها ياه خدى الى انتى عوزاه وسبينى انام يصحى حسين ما يلقيش اللبنطلون اصلاا مش الفلوس ايه عملتى ايه تقلو انت مش قلت خدى الى انتى عوزاه يقلها طب فين البنطلون تقلو انا عارفة شوف كدة عنك عالسلم ههههه:ROFL_C~118::ROFL_C~ 118:

eng/walaaeldeen 20-06-2013 08:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د (المشاركة 897483)
كلامك فعلاا اثر فيا وانا لازم اعامل مراتى زى عربيتى بالظبط هنزل بكره اجبلها غطا من الوكالة واربع طسات وجوز مريات ووحيات امها لوديها البنزينة تتغسل وفالبيت هحضنها جنب الحيطة والصبح هزقها من فوق عشان تدور وكمان هروح اجبلها نمر من المرور عشان لو ظابط سالنى عن الرخص وانا ماشى بيا فالشارع ههههههه طبعا انا بهزر رسالتك وصلاانى تماما بس يا ريت عربيتى تعمل زى ما بتعملو انتو يا ستات الست منكم قبل جوزها ما يصحى بيكون صارف كل الى فجيبو عالبيت قبل ما يصحى وهوا نايم بيتقلو حسين يقلها هاه سبينى انام بقا ياحسين عاوزين فلوس يقلها خدى من البنطلون وسبينى انام هيا تقلو اخد الى انا عوزاه يا حسين يقلها ياه خدى الى انتى عوزاه وسبينى انام يصحى حسين ما يلقيش اللبنطلون اصلاا مش الفلوس ايه عملتى ايه تقلو انت مش قلت خدى الى انتى عوزاه يقلها طب فين البنطلون تقلو انا عارفة شوف كدة عنك عالسلم ههههه:ROFL_C~118::ROFL_C~ 118:

السلام عليكم
صدقني انت راجل ميه ميه
ومتنساش تكرمها وتفولها 92 وبلاش ال80
:ROFL_C~118:
:ROFL_C~118::ROFL_C~118:
:ROFL_C~118::ROFL_C~118:: ROFL_C~118:
والله المستعان

حمدى مخترع مانيوال بدون د 20-06-2013 10:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen (المشاركة 897484)
السلام عليكم
صدقني انت راجل ميه ميه
ومتنساش تكرمها وتفولها 92 وبلاش ال80
:ROFL_C~118::ROFL_C~118:: ROFL_C~118:
والله المستعان

لالالالالالالا حضرتك انا كدة ازعل ياريت الموضوع ما يخدش شكل تانى

eng/walaaeldeen 20-06-2013 10:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د (المشاركة 897493)
لالالالالالالا حضرتك انا كدة ازعل ياريت الموضوع ما يخدش شكل تانى

السلام عليكم
اخي حمدي انا لم اقصد اني ازعلك او ان الموضوع يأخذ شكل آخر انا كنت اقصد اني اكمل موضوعك مش اتريق ولا حاجه
واعتذر لو فهمت الموضوع خطأ او حدث سوء فهم
والله المستعان

الساعة الآن 07:36 PM.