مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   هايما Haima (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=242)
-   -   بلاغ رسمى للأستاذ محمد ابو غالى وكيل الهايما (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105771)

hado_hado7 03-01-2013 12:19 PM

رد: بلاغ رسمى للأستاذ محمد ابو غالى وكيل الهايما

سيدي الفاضل انا سيلز فى هورس كار المجاور تماما لا ابو غالى الدون تون ولم يسبق اي شكوا من مبيعات ابو غالى على العكس تماما هما بيمتازوا بالاحترام جميعا وحتى وان كان هناك خطاء من احد العاملين تجاهك كان من الاولى انك بطريقة شيك تبلغ مدير المعرض الرجل المحترم بدون متروج لسوق معمله من توكيل بعراقة ابو غالى

aly zafer 03-01-2013 08:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA (المشاركة 825406)
واضح ان حضرتك داخل المعرض بعين مشرف مبيعات فى موزع معتمد لهيونداى (زى ماهو مكتوب فى بروفايلك) وحتى الموضوع بصيغتة ديه اعلان لعربية اللى حضرتك بتبيعها اكتر منه نقد موضوعى او شكوى

لو كنت تعملنا مقارنة بين الاتنين بما انك بتقول ان فيه افضلية فى الكماليات كان يبقى الموضوع مفيد اكتر

لكن على اى حال وبافتراض حسن النوايا مش لازم اول ما حد يخش اى معرض لاى سلعة ان البائع يهجم عليه بالعكس ده مش داخل يشترى كارت شحن ديه عربية
فالافضل انه يسيبه يتفرج براحتة ويتابعة من بعيد بس واذا طلب مساعدتة يتدخل

لكن اذا كان فيه اسلوب مش كويس من حد من افراد المبيعات وحضرتك ادرى طبعاً لان ديه مهنتك فياريت تعرفنا وتقول للاستاذ وليد على اسم الموظف ده او شكلة وتفاصيل اوضح من مجرد (الاخ بتاع المبيعات)

فى انتظار رد حضرتك علشان نعرف اذا كان الموضوع شكوى ولا مقارنة ولا اعلان SLAM

الاخ المحترم ابو نورا :معلونات البروفايل قديمة واسف انى لم احدثها الان انا صاحب شركة قطع غيار المانى....ثانيا مشاهدة الامجراند جأت بالمصادفة لان المعرض مجاور لابو غالى

aly zafer 03-01-2013 08:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo (المشاركة 825469)
انا فعلا الموقف مستغربه جدا وشايف انه صعب فعلا توكيل السيلز اللي شغالين فيه يعملوا كده في العملاء وخصوصا فعلا زي الاخ ابو نورا مقال ان في بروفايل حضرتك مكتوب مشرف مبيعات في هيوانداي فياريت فعلا توضح اكتر اسم الموظف بالظبط وياريت برضه تقولنا انت ليه قارنت بالايمجراند بالذات مع ان فيه عربيات تانيه صيني كتير ممكن تقارن بيها وبرضه ف الاخر بافترض حسن النوايا ولو اللي حضرتك قلته حصل فعلا يبقي توكيل العربيه ديه كتب لنفسه الفشل للعربيه من قبل اصلا متجرب

انا قارنت بالامجراند لانه معرض مجاور لابو غالى ...والموقف اللى حدث صحيح لانى اقسمت انه حدث....انا تركت العمل بهيونداى منذ 5 سنوات والان انا صاحب شركة قطع غيار المانى

aly zafer 03-01-2013 08:19 PM

بالنسبة لاسم الموظف لا ادرى اسمة ولكن هو يلبس نظارات وكان متواجد بالمعرض فى الساعة10ونصف فى اليوم المذكور

aly zafer 03-01-2013 08:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hado_hado7 (المشاركة 825632)
سيدي الفاضل انا سيلز فى هورس كار المجاور تماما لا ابو غالى الدون تون ولم يسبق اي شكوا من مبيعات ابو غالى على العكس تماما هما بيمتازوا بالاحترام جميعا وحتى وان كان هناك خطاء من احد العاملين تجاهك كان من الاولى انك بطريقة شيك تبلغ مدير المعرض الرجل المحترم بدون متروج لسوق معمله من توكيل بعراقة ابو غالى

انا لا اروج لسوق معاملة انا ابعث شكوى للاستاذ محمد ابو غالى واشارك اعضاء المنتدى شكوتى لتعم الفائدة ولو انت مش مصدق براحتك

الساعة الآن 01:44 AM.