مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   ملاكى اسكندرية (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=142)
-   -   بروفشنلز اسكندرية (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=26586)

salah abo omar 07-04-2012 03:19 AM

رد: بروفشنلز اسكندرية

جزاكم الله خيرا يا شباب على المعلومات القيمه دى ويارب الناس تنتفع بها اخوكم له شارى 128 موديل 87 بس فيها شوية شغل كده ( برومه فى باب السواق + خبطه وتجريحه فى الرفرف الشمال ) عايز حد يدلنى على صنايعى كويس يظبطلى البرومه دى بس يتقى الله فيا :286::10CC26~164:

moosaleh 11-04-2012 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل (المشاركة 314788)
امين الكهربئ ورشه فى سموحه 43 شارع ادمون فرمون الشارع الى واصل بين جامع على ابن ابى طلب ومركز اسكندريه للعيون فنى محترم واسعاره كويسه وبيشتغل اى حاجه كهرباء رقمه0127889896

معليش يا باشا أنا جربته والصنيعيه اللى عنده سيئين للغايه مفيش ضمير وجبت من عنده لمبات بخمس أضعاف السعر ولما سئلت عليها بره رجعتهاله

moosaleh 13-04-2012 06:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waled_superstar (المشاركة 345798)
نصيحة لله برضة عشان يبقة خلصت ضميرى بالنسبة للكهربائى للى اسمة امين القصراوى للى فى سموحة عند مركز العيون روحت لة عشان كان فى عيب الكلاكس والباب الباب معلق مشغل شوية عيال كبيرهم 15 سنة قولتلة على الحاجات قالى طيب ساعة او ساعتين الانى بعيد من سموحة قولتلة ساعة على القهوة وحجياللك سبحان لله كنت قلقا من العيال جيت بعد ساعة لقيت عملى البحر طحينة ولقيت واحد اسمرانى كدات قالى طيب دلوقتى عندك البامبة بتعاعة الباب حتتغير وعوزة شغل بص مش وصلة كهرباء دى شغلانة حفتحللك دائرة الكهرباء وتعالى بليل عشان عوزة شغل وفوجئت بشى مش حتصدقة غيرة الطبة بتاعة الكربراتير ولله لقيت شغل كروتة قولتلة لا بلاش ابقة اجيللك فى وقت اخر عملى الكلاكس اخذ 10 جنية فى حاجة ما تسهلش 5 جنية وابقة عامل معاة واجب الانى مهندس الكترونيات تعرفة العيب كان سلكة مفصولة عن البامبة وانا عملتة وشغال مية مية اوعة حد يروحلهم شوية نصابين ومش صنيعية لو واحد تانى كان عملى فيلم وقالة 50 جنية تغيرى بمبة وشغل كهرباء من الصبح طول اليوم شغال فية حرامى امين وهو مش امين

يا باشا أنا جربته والصنيعيه اللى عنده سيئين للغايه مفيش ضمير وجبت من عنده لمبات بخمس أضعاف السعر ولما سئلت عليها بره رجعتهاله

moosaleh 13-04-2012 06:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غير مسجل (المشاركة 314788)
امين الكهربئ ورشه فى سموحه 43 شارع ادمون فرمون الشارع الى واصل بين جامع على ابن ابى طلب ومركز اسكندريه للعيون فنى محترم واسعاره كويسه وبيشتغل اى حاجه كهرباء رقمه0127889896

معليش يا باشا أنا جربته والصنيعيه اللى عنده سيئين للغايه مفيش ضمير وجبت من عنده لمبات بخمس أضعاف السعر ولما سئلت عليها بره رجعتهاله

ايمن منصور ((عباسى )) 24-04-2012 12:36 AM

طيب يا جماعه احنا نسيين حاجه مهمه (مراكز الخدمه-الخاصه-المعتمده)
ممكن نزكرها للي بيحب يعمل الشغل في مكان واحد
وتكون مراكز فيها اجهزه حديثه للكشف علي المواتير الحديثه
انا فعلا الايام دي بدور علي مركز خدمه للكوري لعمل الصيانات الدوريه للعربيه علشان زحمه التوكيل:fun_36_1_47[1]: واشتغلات التوكيل:w6w20050411222014 6b وتكاليف التوكيل الزياده قوي:k_crying77[1]:
وانا عن نفسي حبتدي بالمركز الي اعرفه وهو مركز(الزراني)بعد تقاطع ش محمد نجيب مع ش جمال عبد الناصر اتجاه النفق علي اليمين وهو عنده محل قطع غيار وشغال في كل المركات
بس انا عايز مركز تخصص كوري ياريت الي يعرف مركز تخصص كوري يدليني عليه:CHUBBY~36:

الساعة الآن 02:39 PM.