مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   رينو لوجان Logan (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟ (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=23318)

nafadnnnnnnnnnn 04-04-2010 07:38 PM

رد: رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟

طيب اية الصح يا ريت توضيح

hossamhussein0 06-04-2010 01:58 PM

رد: رينو لوجان فية منها تقفيل مغربى وفية تقفيل رومانى انهى احسن طبعا بتكلم عن اللوجان الصغيرة السيدان؟؟؟؟؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ringoo (المشاركة 160150)
الكلام دة كله غلط فى غلط
عليه العوض ومنه العوض

غلط × غلط !!!! ؟؟؟؟؟

يا ريت انت بقه تقول علي الصح × صح و يا ريت يكون ردك بالتفصيل علي كل كلمة مكتوبة غلط × غلط و الا انت من النوعية اللي بتحب تنقض و تسفه من اراء الناس و خلاص :sycho26:

أنا و الحمد لله أعرف عن اللوجان من قبل ما حد شفها اصلا لانني ببساطة مالك للروماني من الزيرو :HAPPY_~211: و كانت الدفعة الاولي كمان ptmnlo123per1135و كنت شاريها في مايو 2008 و ما كنش فيه الوان ساعتها غير الفضي و النبيتي و البترولي و عندنا في الشغل أكثر من واحدة مغربي . يعني من الاخر كده ،،،، أنا مشتاق لسماع ردك بقه يا جميل علشان شكل سعادتك كده دخلت حارة غلط ptmnlo123per139و الغلط علي الزلط ptmnlo123per195 و علي رأي د / بولبولان " تلاعبني رست ptmnlo123per111" ههههههههههههههههههههه

hossamhussein0 06-04-2010 02:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nafadnnnnnnnnnn (المشاركة 160133)
شكراااااااا جدا يا استاذ حسام بس ليا سؤال بسيط لو ملقتش الرومانى ادور عليها واشتريها ولا مش هتفرق كتير لو جبت المغربى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الروماني بتيجي بالطلب (استيراد خاص ) و بالحجز و سعرها 74900 ج لجميع الكماليات و 69900 ج للنصف كماليات " بتفرق الاير باج و 2 زجاج خلفي كهرباء و شبورة امامي و خلفي و استوب اضافي خلفي "في الزجاج"

و اعتقد أن الفرق في السعر لصالح المغربي مغري أكثر .

ringoo 06-04-2010 07:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 (المشاركة 160915)
غلط × غلط !!!! ؟؟؟؟؟

يا ريت انت بقه تقول علي الصح × صح و يا ريت يكون ردك بالتفصيل علي كل كلمة مكتوبة غلط × غلط و الا انت من النوعية اللي بتحب تنقض و تسفه من اراء الناس و خلاص :sycho26:
ايوة يا باشا الظاهر كدة ان انا من النوعية دى

أنا و الحمد لله أعرف عن اللوجان من قبل ما حد شفها اصلا لانني ببساطة مالك للروماني من الزيرو :HAPPY_~211: و كانت الدفعة الاولي كمان ptmnlo123per1135و كنت شاريها في مايو 2008 و ما كنش فيه الوان ساعتها غير الفضي و النبيتي و البترولي
الف الف مبروك

و عندنا في الشغل أكثر من واحدة مغربي . يعني من الاخر كده ،،،، أنا مشتاق لسماع ردك بقه يا جميل علشان شكل سعادتك كده دخلت حارة غلط ptmnlo123per139
فعلا يا باشا الظاهر كدة

و الغلط علي الزلط ptmnlo123per195 و علي رأي د / بولبولان " تلاعبني رست ptmnlo123per111" ههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه على فكرة مشاركة جامدة جدا وضحكتنى والله
لكن عموما حقك عليا لو كانت مشاركتى زعلتك وانت يا سيدى معاك لوجان وفوق دماغى
لكن اتمنى ان احنا نكون زى الاخوات ومايكنش فى حد شايل من حد علشان العملية اصلا مش مستاهلة
لكن بردو انت غلطان غلط فادح لكن انا مصر اننى مش حعدل على كلامك راجع مشاركتك تانى واقرا سؤال صاحب الموضوع كويس وانت حتفهمنى
ومتزعلش :waving:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 (المشاركة 160919)
الروماني بتيجي بالطلب (استيراد خاص ) و بالحجز و سعرها 74900 ج لجميع الكماليات و 69900 ج للنصف كماليات " بتفرق الاير باج و 2 زجاج خلفي كهرباء و شبورة امامي و خلفي و استوب اضافي خلفي "في الزجاج"

و اعتقد أن الفرق في السعر لصالح المغربي مغري أكثر .

انت جيبت دى منين ... ايه مصدرها ؟ عموما دى كمان ...... :HAPPY_~211:

nafadnnnnnnnnnn 07-04-2010 05:15 AM

ياجماعة بردة انا مش فاهم اكييييييييد فية رومانى ولا كلة مغربى وخلاص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الساعة الآن 12:37 PM.