مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   حوادث السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=201)
-   -   حادثة غريبة نتيجة لسواقة ست للمرة الأولى حدثت أمامى وصورتها (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=104219)

Toyota Corolla 07-12-2012 01:40 AM

رد: حادثة غريبة نتيجة لسواقة ست للمرة الأولى حدثت أمامى وصورتها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hal71 (المشاركة 811791)
طب هو الست مشيت عادي كده؟؟؟

لأ طبعا ،ده عجلتين فرقعوا و ركنت العربية و سابت نمرة موبايلها مع الأمن بتوع الفيلا اللى على اليمين

محمد اشرف 07-12-2012 02:01 AM

:017165~155::017165~155:: 017165~155::017165~155:

Toyota Corolla 11-12-2012 07:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد اشرف (المشاركة 811840)
:017165~155::017165~155:: 017165~155::017165~155:

الله يكون فى عون صاحبها هى فعلا حاجة تحرق الدم أنا تصورت نفسى مكانه و أجى الأقى باب العربية اللى من ناحية الرصيف مدمر

ahmed el gendy 11-12-2012 08:29 PM

والله احنا شعب معفن بالزمه دي واحده يخلوها تسوق طب فيه ناس مش معاها رخص بتعرف تسوق احسن منها وبجد مش هزار دي طالعه ع الرصيف وخبطت العربيه اللي ف الجهه التانيه
والله شعب زباااااااااااااااله زبااااااااااااااله زباااااااااااله الواحد مبقاش عارف يعمل ايه عشان العربيه متتخربشش امبارح ف الزحمه واقف جنب عربيه بيجو اجره والاقي لك واحد باشا فاتح الباب اوز ينزل ويروح خابط لي الباب ويحكه يعني اتعمي ف نظر اهله مش شايف ان المسافه مش هتخلي يعرف ينزل
والنهارده واحد راجل ماشي جنب العربيه ف الزحمه وماشي علي رجله وماسك ف ايده كرتونه طويله ورفيعه تقريبا فيها خلاط مياه من بتاع الحمامات وماشي عمال يخبط ف العربيه خبط العربيه 3 مرات وهو معدي من جنبها اتنرفزت ونزلت له ناديته وقالي ما هي سليمه اهه
قت له استني واتاملت ليقيته عامل فيها خربوشين واحد ف الرفرف قدام وواحد ف الرفرف ورا واقوله شايف يستهبل يقولي سليمه اهه شعب زباله الواحد عاوز يشيل العربيه علي ظهره وهو ماشي

Toyota Corolla 11-12-2012 08:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el gendy (المشاركة 814425)
والله احنا شعب معفن بالزمه دي واحده يخلوها تسوق طب فيه ناس مش معاها رخص بتعرف تسوق احسن منها وبجد مش هزار دي طالعه ع الرصيف وخبطت العربيه اللي ف الجهه التانيه
والله شعب زباااااااااااااااله زبااااااااااااااله زباااااااااااله الواحد مبقاش عارف يعمل ايه عشان العربيه متتخربشش امبارح ف الزحمه واقف جنب عربيه بيجو اجره والاقي لك واحد باشا فاتح الباب اوز ينزل ويروح خابط لي الباب ويحكه يعني اتعمي ف نظر اهله مش شايف ان المسافه مش هتخلي يعرف ينزل
والنهارده واحد راجل ماشي جنب العربيه ف الزحمه وماشي علي رجله وماسك ف ايده كرتونه طويله ورفيعه تقريبا فيها خلاط مياه من بتاع الحمامات وماشي عمال يخبط ف العربيه خبط العربيه 3 مرات وهو معدي من جنبها اتنرفزت ونزلت له ناديته وقالي ما هي سليمه اهه
قت له استني واتاملت ليقيته عامل فيها خربوشين واحد ف الرفرف قدام وواحد ف الرفرف ورا واقوله شايف يستهبل يقولي سليمه اهه شعب زباله الواحد عاوز يشيل العربيه علي ظهره وهو ماشي

هذا هو الحقد الطبقى عشان استحالة واحد يكون عنده عربية و بيخاف عليها و يروح يخبط و يكحت فى عربيات الناس

الساعة الآن 06:29 PM.