مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   اﻷنشطة و المقابلات و التعارف (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   تعرف على كورسير (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=60484)

mostafa hussen 18-06-2011 02:47 AM

رد: تعرف على كورسير

معلش يا استاذ احمد انا اسف انا لسه عندي كام سوال اولا حضرتك راجل محترم جدا وبصراحه نفسي اتعرف علي حضرتك وعلي كل الناس الجميله الي موجوده في المنتدي ولو انت زي حلاتي ونفسك تسوق عربيه و مجنون بيهم بس مفيش فرصه تعمل ايه وكفايه كده لحسن انت صعبت علييييييييييييييييييييييي ييا ههههههههههههههههه

طارق ابوذيد 18-06-2011 03:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 456179)
يا رب تكون الاسئلة خلصت لحسن انا خلاص جيبت جاز

الله عليك يا كورسير عليك قوه تحمل وصبر رهيب ما شاء الله لقد تحملت كل اسئله الاعضاء وجاوبت عليها بدون عناء لو انا مكانك لتوقفت عن الاجابه :12EA6C~133:

corsair 18-06-2011 11:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mostafa hussen (المشاركة 456294)
معلش يا استاذ احمد انا اسف انا لسه عندي كام سوال اولا حضرتك راجل محترم جدا وبصراحه نفسي اتعرف علي حضرتك وعلي كل الناس الجميله الي موجوده في المنتدي ولو انت زي حلاتي ونفسك تسوق عربيه و مجنون بيهم بس مفيش فرصه تعمل ايه وكفايه كده لحسن انت صعبت علييييييييييييييييييييييي ييا ههههههههههههههههه

تسلملي يا استاذ مصطفي وانا اللي نفسي اتشرف بمعرفتك وان شاء الله اشوفك في عيد ميلاد المنتدي

وبعدين لو نفسي اسوق عربية ومش عارف بشغل نفسي بأي حاجه تانية علشان مفكرش فيها او العب علي الكمبيوتر سباقات واهو كلها سواقة ههههههههه

اه والله انا كنت بعمل كدا قبل ما اشتري العربية لاني كنت هعمل ايه يعني مفيش حد بيرضي يدي لحد عربيته وبيبقوا عندهم حق الصراحه وانا فعلا بعمل كدا

وتسلملي يا غالي ونورت الموضوع

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق ابوذيد (المشاركة 456305)
الله عليك يا كورسير عليك قوه تحمل وصبر رهيب ما شاء الله لقد تحملت كل اسئله الاعضاء وجاوبت عليها بدون عناء لو انا مكانك لتوقفت عن الاجابه :12EA6C~133:

الله يخليك يا شيخ طارق هنعمل ايه لازم نتحمل بس ان شاء الله علاج الضغط هيكون علي حسابكم انا مليش دعوه

عمرو سيف 18-06-2011 01:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair (المشاركة 454658)
يا باشا انا ازهق منك هيه الفرخة كلت بيضها يا راجل يا طيب والله يا عموره انتا اسئلتك جميلة جدا وربنا يديم المحبة ما بينا ويعينك علي الغربة

اللهم آمين ياحاج أحمد , إدعيلوا إن ربنا يعيني على الغربة في الكام شهر الجايين لإني خلاص جبت آخرى والله ياكورسير, بفكر جديا إن شاء الله إني أرجع مصر خلاص بس بصراحة القرار صعب , دعواتكم

احمد بدر1978 19-06-2011 05:04 PM

كورسير انت بتلاقى وقت تشتغل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ:fun_36_3_1[1]:

dego_story 25-06-2011 01:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن (المشاركة 453717)
كورسير ..... أجب عن سؤالين مما يأتى مع العلم بأن السؤال الأول إجبارى
1- ماهى مواصفات بنت الحلال اللى فى دماغك ؟
2-ليه لغاية دلوقت مافيش واحدة عرفت تكعبلك ؟
3-ناوى على ايه السنه دى ؟ هاتعديها زى كل سنه ؟ ولا السنه دى سنة الحسم ؟ طبعاً فى موضوع الزواج

طبعا حبيبى كروزير مش هيزعل لسه مافيش واحدة تكعبل الوزن دا ^_^.. لان بقى لامؤخدة عمنا كروزير شاب تقيل يعنى مخلص يعنى من الاخر يعنى صباح الخير وبجد لو الرد مش لذيذ قولى وانا اشيله عادى يابرنجى ...

corsair 25-06-2011 05:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو سيف (المشاركة 456596)
اللهم آمين ياحاج أحمد , إدعيلوا إن ربنا يعيني على الغربة في الكام شهر الجايين لإني خلاص جبت آخرى والله ياكورسير, بفكر جديا إن شاء الله إني أرجع مصر خلاص بس بصراحة القرار صعب , دعواتكم

ربنا يعينك يا زعيم وترجع بألف سلامه وسط اهلك وناسك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد بدر1978 (المشاركة 457657)
كورسير انت بتلاقى وقت تشتغل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ:fun_36_3_1[1]:

اهو نقق ده هو اللي مخليني بطبق في الشغل من الساعه 8 الصبح لحد 2 بليل وانا اقول ايه اللي بيحصلي ده اتاريك مقطع في فروتي

كنت الاول فاضي طول اليوم وقاعد علي المنتدي ليل نهار لكن دلوقتي شكلي كدا هيبقي دخولي للمنتدي باستماره 6 من الشغل وهروح لابونورا وهو يتصرف ويجيبلي شغل :cry2W9:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dego_story (المشاركة 463476)
طبعا حبيبى كروزير مش هيزعل لسه مافيش واحدة تكعبل الوزن دا ^_^.. لان بقى لامؤخدة عمنا كروزير شاب تقيل يعنى مخلص يعنى من الاخر يعنى صباح الخير وبجد لو الرد مش لذيذ قولى وانا اشيله عادى يابرنجى ...

يا عم عادي انتا عارف الكلام ده مبيفرقش معانا كتير لاني خلاص اقتنعت اني مش هخس الا لما ابعد عن البيت وربنا يسهل ادعيلنا انتا بس

الساعة الآن 08:32 PM.