مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   Hyundai هيونداى (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=37)
-   -   ألحقونى قبل ما جوزى يرجع فى كلامه (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=18010)

ESL NSR 11-02-2010 11:21 AM

رد: ألحقونى قبل ما جوزى يرجع فى كلامه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zain2007 (المشاركة 133665)
معلش أتأخرت عليكم جدااااااااااااااااااااااا لكن الكمبيوتر كان بايظ ولسه مصلحاه النهارده أن شاء الله أصورلكم العربيه

من بره ومن جوه وأوريهالكم بعد ما اتخبطت الحمد لله على كل شيئ وهأبقى احكيلكم على اللى حصلى فى صيانة الألف كيلو

ألف مبروك :260309~146: ...
ربنا يرزقك خيرها ويكفيكي شرها ...
وعقبالي يارب ، أنا مقدم تقسيط إسلامي من كونتاكت كار على أختها الجديدة النيو أكسنت اسبور وخلصت إجراءاتها والتعاقد في خلال يومين بالكتير إن شاء الله ...
وأكيد مستنيين تقريرك عنها ...

اقتباس:

أسكندريه أخرها جرين بلازا

ده حتى أحنا زهقنا مووووووووت من قلة الاماكن يا أما نقعد فى كافيهات يا نروح النادى يا ننزل نتمشى فى المولات ودمتم

سبحان الله ... لا الي قاعد في اسكندرية عاجبه ولا الي قاعد في القاهرة عاجبه !!! :thinkW19: ... حال البشر في كل مكان ...

Bendary 11-02-2010 01:36 PM

الف مبروك العربيه وربنا يباركلك فيها وتكون سبب فى طاعة الله
ربنا يهبك خيرها ويكفيكى شرها

اسف لانى لسه شايف الموضوع انهارده بس وقريته كله من اوله لأخره
معلش : الخبطة الأولانيه دى لابد منها فى العربيات الجديده - حاجه تاخد العين زى ما بيقولوا

نصيحه : ما تكسليش فى موضوع الغطا لانه حمايه للعربيه من الشمس والتراب وكمان الخرابيش المصرية
وكذلك الفرش الداخلى يحمى الفرش الاصلى للسيارة خاصة انه يوجد اطفال صغار وطبيعى البيبسى والسندوتشات والكلام ده (والله والكبار كمان) .
وياريت كمان فرش كامل للارضيه (فى انواع جلد او مشمع شكلها ظريف جدا ) برده تحمى فرش الارضيه الاصلى
أما بقى الدباديب والحاجات دى - طبعا انتن زوقن عالى جدا ومش محتاج توصيه .

اسف للاطاله ومبروك مرة تانيه

Dr. Bolbolan 11-02-2010 01:57 PM

"هوه لســــه ما رجعش فى كــلامـه ? " ptmnlo123per1147

Dr. Bolbolan :00020080:

zain2007 11-02-2010 08:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ESL NSR;

[RIGHT
سبحان الله ... لا الي قاعد في اسكندرية عاجبه ولا الي قاعد في القاهرة عاجبه !!! :thinkW19: ... حال البشر في كل مكان ... [/right]

أن شاء الله أصورهالكم قريب جدا وأشكرك على ذوقك العالى

بالنسبه بقى للقاهره والأسكندريه أليكس بتخنقنا أوقات لأنها صغيره قوى والقاهره بتخنقنا لأنها كبيره قوى
لو أسكندريه تكبر شويه أو القاهره تصغر شويه تبقى فله

zain2007 11-02-2010 08:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Bendary (المشاركة 133746)
الف مبروك العربيه وربنا يباركلك فيها وتكون سبب فى طاعة الله
ربنا يهبك خيرها ويكفيكى شرها

اسف لانى لسه شايف الموضوع انهارده بس وقريته كله من اوله لأخره
معلش : الخبطة الأولانيه دى لابد منها فى العربيات الجديده - حاجه تاخد العين زى ما بيقولوا

نصيحه : ما تكسليش فى موضوع الغطا لانه حمايه للعربيه من الشمس والتراب وكمان الخرابيش المصرية
وكذلك الفرش الداخلى يحمى الفرش الاصلى للسيارة خاصة انه يوجد اطفال صغار وطبيعى البيبسى والسندوتشات والكلام ده (والله والكبار كمان) .
وياريت كمان فرش كامل للارضيه (فى انواع جلد او مشمع شكلها ظريف جدا ) برده تحمى فرش الارضيه الاصلى
أما بقى الدباديب والحاجات دى - طبعا انتن زوقن عالى جدا ومش محتاج توصيه .

اسف للاطاله ومبروك مرة تانيه

الله يبارك فى حضرتك

ده انا اللى أسفه جدا لأنى ما كنتش متابعه من فتره بسبب عطل فى الكمبيوتر
والله أنا مش زعلانه عشان الخبطه انا زعلانه بس لأنها كانت راكنه تحت البيت وكنت مستلماها قبلها بثلاث أيام وكانت متغطيه
هى الحمد لله خبطه بسيطه بس حاجه تغيظ وزى ما بيقولو اللى يجيى فى الريش بقشيش

لاء أنا جبتلها غطاء يوم ما أستلمتها وبعديها بيومين بالظبط ركبت فرش جلد وفرش للأرضيه جلد برضه وكفر للدركسيون ودباديب وفصوص أكسسوارات ألماظ وظبت الدنيا تمام

ألف شكر للمره التانيه

الساعة الآن 05:38 PM.