مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   البنوك وشركات التمويل (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=113)
-   -   قرض السيارة فقط من بنك عوده - بدون تأمين - بدون حظر بيع (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=22884)

dotshy 19-05-2010 04:12 PM

رد: فقط من بنك عوده-بدون تأمين -بدون حظر بيع

اريد ان اعرف حساب الفائدة كام؟ علىسيارة سعرها 60 الف وحساب المقدم؟

dotshy 19-05-2010 04:23 PM

مرتبى 1400 جنيه وعايز عربية i10

mido_soliman 19-05-2010 08:49 PM

عايز اعرف الشروط اللى بيحتاجها البنك علشان ميبقاش فية حظر بيع لو دفعت 50% من تمن العربية والضمانات لو انا طالب وشروط بدون تامين بردة لانهم مكتوبين فى الاعلان وفى كل اعلان فى مصر ومفيش الكلام دة من غير شروط تعجيزية
ارجو سرعة الرد مع اعتبار انى بعتلك قبل كدة على الخاص ولم يتم الرد وكنت كاتب فى الموضوع دة بعينة انى بعتلك وبردوا مبعتليش اى حاجة

mido_soliman 22-05-2010 04:26 PM

ياريت المشرفين يتابعوا المواضيع دى لان محدش بيرد فيها بس الناس بتعمل المواضيع دى علشان اية انا مش عارف وبصراحة الموقع دة حيفضل فى حالة سيءة ومفيش اقبال علية علشان عدم الاهتمام دة

Saif eldien 23-05-2010 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_soliman (المشاركة 186328)
ياريت المشرفين يتابعوا المواضيع دى لان محدش بيرد فيها بس الناس بتعمل المواضيع دى علشان اية انا مش عارف وبصراحة الموقع دة حيفضل فى حالة سيءة ومفيش اقبال علية علشان عدم الاهتمام دة

عزيزى من قام على عمل الموضوع دة اخر تواجد لية كان يوم 19/5 يعنى من اربع ايام وممكن يكون عندة اى ظروف ودة اول مرة حد يقول انة مش متابع الموضوع لو تكرر الموضوع صدقنى هيتم اغلاق الموضوع بتاعة
وحضرتك عندك فى المنتدى اكثر من معرض وشخص يساعد حضرتك
ثانيا احنا الحمد لله مهتمين بكل الامور وكل الاطراف متابعة ممكن حضرتك توضح طلبك واكيد هتجد مساعدة من اطراف كثيرة

walid mohamed 30-05-2010 09:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido_soliman (المشاركة 184581)
عايز اعرف الشروط اللى بيحتاجها البنك علشان ميبقاش فية حظر بيع لو دفعت 50% من تمن العربية والضمانات لو انا طالب وشروط بدون تامين بردة لانهم مكتوبين فى الاعلان وفى كل اعلان فى مصر ومفيش الكلام دة من غير شروط تعجيزية
ارجو سرعة الرد مع اعتبار انى بعتلك قبل كدة على الخاص ولم يتم الرد وكنت كاتب فى الموضوع دة بعينة انى بعتلك وبردوا مبعتليش اى حاجة

حضرتك مضايق اني مش برد عليك
اولا لاني مش هرد عليك عالخاص ولو عندك سؤال اكيد مش هتبقي مكسوف انك تقولة ادام الناس يعني مش هيمنع انك تحطة في الموضوع وبعدين بتقول ان الموقع دة هيفضل فاشل بسبب سوء الادراة
مين قالك ان الموقع فاشل اصلا واكيد لو هو فاشل انت مكنتش هتحط سؤال هنا ولا انا كمان كنت هدخل هنا
وبعدين انت مش موظف ولسة طالب يعني غير مستهدف لدي البنك ولا نتعامل معك .. شكراا:HAPPY_~211:

walid mohamed 30-05-2010 09:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dotshy (المشاركة 184483)
مرتبى 1400 جنيه وعايز عربية i10

محتاج من حضرتك صورة البطاقة فقط وتشرفني في فرع بنك عودة بعد الاتصال بي وتحديد موعد فقط

الساعة الآن 02:51 AM.